26.03.2020р. – Автоматизуємо звук [Р]. (Логопедична група «Грайлики»)

Шановні батьки!

Працюємо над автоматизацією звука [Р].

Нагадую, що багаторазове повторення мовного матеріалу краще автоматизує вимову звука.

 

1 Завдання. Прослухати  речення. Визначити спільний склад у словах.

Рана, рама, рай, гора – у словах ми чуєм …(ра).

Ромашки, ролики, перо – у словах ми чуєм …(ро).

Рукав, рушниця, кенгуру – у словах ми чуєм…(ру).

Рись, рибина, тридцять три – у словах ми чуєм…(ри).

Репне решето старе – у словах ми чуєм…(ре).

 

2 Завдання. Дорослий промовляє ряд слів, а дитина має плеснути у долоні, «спіймати звук», коли почує у слові звук [Р].

 

Рак, кошик, корова, мило, вата, рушник, вухо, мама, брат, тато, друг, бал.

Колобок,  журавель,  ведмідь,  порося,  вовк, риба, корона, редиска, муха.

Ромашка, трава, труба, сукня, книжка, лак, рис, мох, рот, кит, робот, рой.

 

3 Завдання. Прослухати слово і замінити перший звук на звук [Р].

Лука –   рука,                                           Тома –  Рома,

губка –  рубка,                                          дама –  рама,

дуда –   руда,                                            кулон –  рулон,

пух –     рух,                                             коса  –   роса, 

шукав – рукав,                                        година – родина.

 

4 Завдання.  Промовляти за дорослим чистомовки.

Ра – ра –ра ,  ра – ра – ра –  святам радіє дітвора.

Ру – ру – ру,  ру – ру –ру –  руками рушники перу.   

Ри – ри – ри,  ри – ри – ри –  з риби юшки навари.

Ро – ро – ро, ро – ро – ро –  я купую відро.

Ре – ре – ре, ре – ре – ре – рубають дерево старе.

5 Завдання. Вивчити напамять.

  Рома робить раму,

  Рома каже мамі:

   – Подивися, мамо,

   яка гарна рама!

 

Повза в решеті рачок, 

– Як багато дірочок,

А втекти нема куди,-

Ось у решеті й сиди.

 

6 Завдання. Пограти у пальчикову гру “Кулачок”.

Цей  пальчик – маленький,                   (загинають мізинчик)

цей пальчик –  слабенький,                  (загинають безіменний пальчик)

цей пальчик – довгенький,                   (загинають середній пальчик)

цей пальчик – сильненький,                 (загинають вказівний пальчик)

цей пальчик – товстячок.                      (загинають великий пальчик)

Ну а разом – кулачок!                            (затискають кулачок)

 

МАТЕРІАЛ  ПІДГОТУВАЛА

ВЧИТЕЛЬ – ЛОГОПЕД  САСОВА  НАТАЛІЯ  ПЕТРІВНА

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *