27. 05. 2022 р. – Автоматизуємо звук [Р] у зв’язному мовленні

Шановні батьки! Продовжуємо працювати  над вимовою звука [Р]. Сьогодні будемо відпрацьовувати  вимову звука [Р]  у  зв’язному мовленні.

1.Завдання.  Багаторазово, чітко і правильно повторити за дорослим речення.

РОМАН  ПОДАРУВАВ  МЕНІ  РОМАШКУ.

МИ ЙДЕМО  НА  РИБНИЙ  РИНОК.

МАКАР  ПОЇХАВ  НА  РИБАЛКУ.

ІРА  НЮХАЄ  РОМАШКУ.

ЄГОР  КУПУЄ  КЕФІР.

У БОРУ  БАГАТО  БОРОВИКІВ.

ДМИТРО  ЇДЕ  ПО  ГРИБИ.

КАТЕРИНА  ПРОДАЄ   РИБУ.

У  ПЕТРА  ЧОРНІ  БРОВИ.

У  ТОПОЛІ  ТРИКУТНА   КРОНА.

РЕКС  РИЧАВ  НА  МУРЧИКА.

НА БУДИНКУ  МАЙОРИТЬ  ПРАПОР   УКРАЇНИ.

ДВІРНИК  РЕМОНТУЄ  ПАРКАН.

КУХАР  ГОТУЄ  ФІРМОВИЙ  ТОРТ.

ІГОР  КУПИВ  ФРУКТИ.

МУДРА  ДАРИНА ГОВОРИТЬ  ПРАВДУ.

ВОРОНА  КАРКАЄ  НА  ПАРКАНІ.

У  ПАРКУ  Є  ДЕРЕВО  КЕДР.

У РАЇ  НОВІ  РУКАВИЧКИ.

ТАМАРА  ПЕЧЕ  КОРОВАЙ.

 

2.Завдання. Чітко і правильно  повторити за дорослим приказки та прислів’я.

Дружно – не важко, а нарізно – хоч кинь.

Той герой, хто за Батьківщину стоїть горою.

Чужими  руками  кропиву  не смикати.

Не сокира годує, а робота.

Умілі руки  роботи не бояться.

До пирогів ідуть, а від роботи біжать.

Рання пташка  носок  прочищає,  а пізня – очі продирає.

Праця  годує, а лінь  марнує.

Від добра  добра  не шукають.

У гору бігом, а з гори пішком.

Січень – року початок, а зими середина.

Як сам добрий, то добротою і тобі відповідають.

 

3. Завдання. Чітко повторити за дорослим чистомовки:

БРА – БРА- БРА – БАЖАЮ ВСІМ ДОБРА,

ГРА – ГРА – ГРА – У НАС НОВА ГРА,

КРА – КРА- КРА – ЧОРНА ІКРА,

БРИ – БРИ – БРИ – ДРУЖНІ БОБРИ,

ТРО – ТРО – ТРО – ЇДЕМО НА МЕТРО,

ДРО – ДРО – ДРО –  НОВЕ ВІДРО.

 

4. Завдання. Вивчити напам’ять.

Рома робить раму,

Рома каже мамі:

– Подивися, мамо,

яка гарна рама!

 

Повза в решеті рачок,

– Як багато дірочок,

А втекти нема куди,-

Ось у решеті й сиди.

 

Три  синички, три  сестрички

Прали  в річці  рукавички.

5. виконати пальчикову гімнастику

Вправа 1: Дорослий декламує віршик і показує: долоню, а потім по черзі з’єднує з великим пальцем усі інші, починаючи зі вказівного.

Пальчику, пальчику,

Де ти бував?

Я з цим братом в ліс ходив,

А з цим братом борщ варив,

З цим я кашки скуштував,

А з найменшим заспівав.

 

Вправа 2: Долоні розгорнуті на себе, великі пальці пе­реплетені — голівка птаха. Інші зімкнені паль­ці — крила. Швидко помахати ними.

Горобцю казала кішка:

─ Понявчи зі

мною трішки.

Та він знай собі ─

Цвірінь!

А нявчати йому лінь.

 

Вправа 3: Виставити середній палець, притиснути його між вказівним та безіменним, поворушити ним.

Оса осі в осінні дні

Сумні виспівує пісні.

Тумани сиві на росі —

Сховатись ніде вже осі.

Вправа 4: Покласти олівець між вказівним, середнім і без­іменним пальцями. Крутити олівець, передавати його з одного пальця на інший.

Олівець в руці катаю,

Поміж пальчиків кручу,

Неодмінно кожен пальчик

Буть слухняним я навчу.

МАТЕРІАЛ   ПІДГОТУВАЛА  ВЧИТЕЛЬ – ЛОГОПЕД

САСОВА  НАТАЛІЯ  ПЕТРІВНА

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *