07.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Порядок на полицях”)

  1. Організуйте вдома гру «Магазин»

Перед початком гри запитайте у дитини: Навіщо люди відвідують крамниці? Які товари купують? Як покупці дізнаються про ціну товару? Як розраховуються за товар? Які ввічливі слова вживають покупець і продавець?

Орієнтуючись на малюнок визначте, який магазин буде у вас (супермаркет, магазин іграшок, книжкова крамниця тощо). Розіграйте рольові діалоги (покупець-продавець). По черзі міняйтесь ролями. Підказуйте дитині різні варіанти сюжетів (акція, розпродаж, спеціальна пропозиція тощо). Використовуйте всі можливі атрибути (іграшки, сумки, гаманці, чеки з магазинів, монетки, іграшкові ролі, різноманітні квитки, недіючі банківські та дисконтні картки тощо).

 

2. Розгляньте з дитиною картину Н.Дюг «Коники» і запросіть до бесіди.

Запитання до обговорення:

-Кого ти бачиш на картині?

-Це справжні коники чи іграшкові?

-Як можна гратися з такими кониками?

-Якого кольору ці коники?

-Що на них намальовано?

-Що росте на галявині біля коників?

Щоб намалювати коника у альбомі, потрібно мати предмети для малювання. В якому магазині їх можна купити (магазин канцелярських товарів, магазин для творчості). Саме в такому магазині куплені гуаш, альбом, пензлики.

Запросіть дитину виконати малюнок за зразком.

3. Запропонуйте дитині відгадати загадки.

4. Перегляньте з дитиною мультфільм та закріпіть назви днів тижня.

 

Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна

  1. Створіть разом з дитиною інтелектуальну карту «Різні магазини».

Основні гілки: магазин одягу, взуття, іграшок, продуктів, автомагазин, спорттовари, квітів. Використайте предметні картинки або малюнки дитини для оформлення карти, зробіть підписи або символічні позначки.

В допомозі вам стане ось така схема та приклад інтелектуальної карти на тему: «Подарунок».

2. Запропонуйте дитині подолати лабіринт.

Завдання: допомогти хлопчику дістатися до магазину (просторова орієнтація).

Дитині необхідно визначити маршрут руху хлопчика при цьому  користуючись словами «прямо», «ліворуч», «праворуч», «вперед» .

3. Пограйте з дитиною в гру «Купуй без слів»

Запропонуйте дитині купити товар в магазині (без слів) за допомогою жестів, міміки. Треба охарактеризувати той товар, який хочеш купити, показати пантомімікою, а продавець (доросла людина) мусить його зрозуміти і видати потрібний товар з полиці магазину. За кожний правильно куплений товар покупець отримує фант.

4. Запропонуйте дитині пограти в гру «Я – детектив»

Правила гри: Дитина повинна уважно розглянути сюжетну картинку, та знайти на ній всі елементи, які зображені на предметних картинках та показати їх.

 

Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *