21.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам” (підтема “Небезпечні предмети”)
Шановні батьки! Попередження дитячого травматизму – одна з найактуальніших проблем сучасності. Ви повинні створити безпечні умови життєдіяльності дітей, сформувати навички безпечної поведінки вдома та на вулиці.
Завдання I.
Розгляньте сюжетну картину
Запитання за картиною:
– Назви предмети, які ведмедик дістав для ігор;
– Підкажи ведмедикові, якими предметами можна гратися?
– Назви їх одним словом;
– Порадь ведмедикові, якими предметами не можна гратися і чому?
Зверніть увагу дитини на те, що у ведмедика перемотана лапка.
– Як ти гадаєш, що сталося з ведмедиком?
Завдання II.
Прочитайте вірш.
– Я ведмедик косолапий,
І болить у мене лапа.
Як лишився вдома сам,
Взяв з шухляди я ножа,
Щоб олівчик підстругати,
Та розрізав собі лапу.
Тож тепер отут лежу
І нічого не роблю.
Запитання:
– Що хотів зробити ведмедик?
– Чим він підстругав олівчик?
– Що сталося з ведмедиком?
– Як ти гадаєш, можна дітям користуватися ножем? Чому?
– Щоб ти порадив ведмедикові?
Підсумуйте відповідь дитини:
– Ці предмети дуже небезпечні. Ігри з ними можуть привести до лиха. В народі кажуть: «Часом така гра не приведе до добра».
Завдання III.
Пограйте в гру “Безпечні та небезпечні предмети”
Завдання:
– Назвати зображені предмети;
– Обвести безпечні предмети зеленим кольором, а небеспечні – червоним і пояснити свій вибір.
Завдання IV.
– Назви, хто пухнатий, хто гладенький, а хто колючий?
– Назви гострі предмети. Навіщо вони потрібні?
Завдання V.
Перегляньте з дитиною відео
Вихователь: Друк Людмила Василівна