15.03.2024р.- Реалізуємо завдання за темою “Мрії і бажання “( підтема ” Краса як мрія”).
- Шановні батьки, запропонуйте дитині назвати “красиві” слова– ті, якими виражаємо красу , якими називаємо красиві речі, предмети, явища( прекрасний, гарний, чудовий, гармонійний тощо). Розкажіть про слова, які посилюють ступінь краси – ” найбільш”, ” дуже”, та приставка ” най-” тощо. Повправляйте дитину в утворенні нових слів з ними ( дуже гарний, найкрасивіший тощо).
- Проведіть бесіду” Хто створює красу?”:
– Як ти гадаєш, створювати красу можуть тільки майстри? Кожен з нас може стати творцем краси, якщо тільки захоче.
-Що треба для створення красивого навколо тебе? ( різні засоби- фарби, музичні звуки, робочі інструменти, а ще бажання, наполегливість і вміння ( малювати, писати музику, вишивати тощо).
Зверніть увагу дитини, що красу ми помічаємо у природі, в мистецьких творах( музичних, літературних, художніх та інших), нас надихає людська праця, відносини, красиві речі, все, що нас оточує.
- Розгляньте картини художників та запитайте , які природні явища зуміли відтворити художники ( А. Куїнджі ” Веселка”, Ван Гог ” Зоряна ніч”, Клод Моне “Поле маків”, Л. Афремов ” Дощ”).
Поцікавтесь думкою дитини , чому художники забажали відтворити мінливу природу, які почуття викликають їх картини. З’ясуйте, чому окремі природні явища люди називають чудесами ( окремі з них відбуваються не так часто, вони вражають своїми візуальними ефектами, справляють емоційне враження). Запитайте, які ще цікавинки у природі бачила дитина і хотіла б про них розповісти ( наприклад: дощ, грозу, снігопад та ін.)
- Пограйте в гру ” Здогадайся з рухів”. Покажіть дитині природні явища
( снігопад, дощ, вітер, грозу тощо), дитина повинна відгадати. Потім навпаки – дитина показує, а ви відгадуєте.
- Організуйте художньо – творчу діяльність. Покажіть дитині картини із зображенням веселки. Порахуйте кількість кольорів в ній, викладіть веселку з кольорових стрічок на столі. Запропонуйте дитині зробити веселку у техніці аплікації з кольорових серветок: спочатку дитина накручує трубочки з серветок різних кольорів , потім приклеює їх з допомогою клею- олівця до картону так, щоб вийшло об’ємне зображення веселки. Пейзаж можна домалювати фломастерами.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.