05.10.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою «Все і всі на своїх місцях», підтема «Створюємо музей» (1день).

1. Запропонуйте дитині розглянути картинку «Музей».

  • Що таке музей?
  • Що можна і чого не можна зберігати в музеї?
  • Який саме музей зображено на картинці?
  • Поміркуйте, чи потрібен порядок у створенні музею?
  • Назвіть експонати музею, зображеного на картинці?
  • Де розташовані іграшки? (Музейні полички)
  • Як називається музей, в якому експонати – іграшки? (Музей іграшок)

2. Проведіть з дитиною уявну екскурсію по музею іграшок.

Розподіліть ролі: дорослий – екскурсовод, дитина – відвідувач.

– Багато народних майстрів захоплювалися виготовленням та оздобленням іграшок. Іграшки створювали із соломи, шили із тканини, вирізали із дерева, ліпили із глини, сиру.

       

-Визнач, з якого матеріалу зроблено іграшки.

-Які іграшки подобаються тобі найбільше? Чому?

-Поміркуй, як вигляд іграшки залежить від матеріалу, з якого її виготовлено. Як залежно від цього її можна прикрасити орнаментом?

– Однією з улюблених дитячих іграшок здавна були дерев’яні або глиняні свищики. Вони часто мали форму пташки, дзвінко свистіли чи тьохкали.

-Яких тварин ти впізнаєш у фігурках свищиків? Як вони оздоблені?

3. Дидактичні вправи.

1) Вибрати іграшки для дівчаток, хлопчиків, малюків.

 

2)Порахувати, скільки ляльок?

-Скільки м’ячиків?

-Чого більше (менше)? На скільки?

3)Назвати іграшку, розташовану:

-Зліва від качки;

-Справа від песика;

-Під катером;

-Над кубиками;

-Між ведмедиком і качкою.

4.Читання оповідання Василя Сухомлинського “Лялька під дощем”

(Youtube. Підготувала Людмила Брухно)

 

5. Ліплення з кольорового пластиліну іграшки свищика та прикрашання її. 

Підготувала вихователь Друк Л.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *