21.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам” (підтема “Небезпечні предмети”)

Шановні батьки! Попередження дитячого травматизму – одна з найактуальніших проблем сучасності. Ви повинні створити безпечні умови життєдіяльності дітей, сформувати навички безпечної поведінки вдома та на вулиці.

Завдання I.

Розгляньте сюжетну картину

Запитання за картиною:

– Назви предмети, які ведмедик дістав для ігор;

– Підкажи ведмедикові, якими предметами можна гратися?

– Назви їх одним словом;

– Порадь ведмедикові, якими предметами не можна гратися і чому?

Зверніть увагу дитини на те, що у ведмедика перемотана лапка.

– Як ти гадаєш, що сталося з ведмедиком?

Завдання II.

Прочитайте вірш.

– Я ведмедик косолапий,

І болить у мене лапа.

Як лишився вдома сам,

Взяв з шухляди я ножа,

Щоб олівчик підстругати,

Та розрізав собі лапу.

Тож тепер отут лежу

І нічого не роблю.

Запитання:

– Що хотів зробити ведмедик?

– Чим він підстругав олівчик?

– Що сталося з ведмедиком?

– Як ти гадаєш, можна дітям користуватися ножем? Чому?

– Щоб ти порадив ведмедикові?

Підсумуйте відповідь дитини:

– Ці предмети дуже небезпечні. Ігри з ними можуть привести до лиха. В народі кажуть: «Часом така гра не приведе до добра».

Завдання III.

Пограйте в гру “Безпечні та небезпечні предмети”

Завдання:

– Назвати зображені предмети;

– Обвести безпечні предмети зеленим кольором, а небеспечні – червоним і пояснити свій вибір.

Завдання IV.

– Назви, хто пухнатий, хто гладенький, а хто колючий?

– Назви гострі предмети. Навіщо вони потрібні?

Завдання V.

Перегляньте з дитиною відео

 

Вихователь: Друк Людмила Василівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *