НОВИНИ БЕРЕЗНЯ 2024Р.

1.У дошкільному закладі № 1 «Орлятко» 04.03.2024р. відбулась чергова зустріч практичного психолога Інни СОЛОНОЇ з педагогами в рамках проєкту «Завжди поруч». Присутні мали змогу виконати вправи на зняття психом‘язового напруження «Овації для тіла» та «Заземлення». Педагоги ознайомились з ознаками та наслідками впливу гніву на організм людини. Працівники виконали практичні вправи по роботі з гнівом «Мішечок криків», «Кошик гніву», приготували коктейль гарного настрою та поділились один з одним компліментами.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02f14rYkG1WNN2Sjv6wK84LMXe7Wx7VsA1nwoJb2HwofksnsQDxJS7rsPhbPwGBJJNl&id=100012448239786&locale=uk_UA


2.Спостереження – основний метод ознайомлення дітей з природою. Організовуючи спостереження в природі, вихователь вирішує в комплексі ряд завдань: формує у дітей знання про природу, вчить спостерігати, розвиває спостережливість, виховує естетично.

Інклюзивна група для дітей раннього віку “Кмітливчик”
Вихователі: Наталія ШЕВЧУК, Тетяна ЗИМОВЕЦЬ.
Асистент вихователя: Анна ФУРСА

3.Театральне мистецтво таке близьке і зрозуміле дітям — адже в його основі лежить гра, найголовніша річ для малюка. Тому театралізована діяльність — це одна із провідних ліній у вихованні всебічно розвиненої особистості та один із ефективних засобів розвитку мовленнєвих і художню-творчих здібностей дошкільника. Діти дуже люблять перевтілюватися в героїв казок і діяти від їх імені, відповідно до сюжету. Завдяки казці дитина пізнає світ не тільки розумом, а й серцем, висловлює власне ставлення до добра і зла. Улюблені герої стають зразком для наслідування.

Вихователь середньої групи «Пізнайко»
Інна НІКОЛАЄНКО
Асистент вихователя Надія БОНДАРЕНКО

4.Праця – це одне з найчистіших і найшляхетніших джерел емоційного стану, радості діяння, творення (В.Сухомлинський).

Саме тому, в ДНЗ ,,Орлятко ” вихователі молодшої групи ,, Буратіно” підтримують це прагнення малят, а саме:
– формують постійну потребу в трудовій діяльності;
– виховують інтерес до праці та до результатів своїх трудових дій;
– ознайомлюють з працею дорослих і залучають малюків до різних видів трудової діяльності.
Вихователі інклюзивної групи для дітей молодшого дошкільного віку: Наталія ФОМЕНКО, Марина ЧОРНОУСЕНКО
Асистент вихователя: Олена БАЧАЛ

5.У ДНЗ “Орлятко” група для дітей з порушенням мови “Дзвіночок” продовжує працювати за освітньою програмою “Впевнений старт”.

Мета програми – збагачення досвіду взаємодії дитини дошкільного віку з соціальним та природним оточенням через організацію специфічно дитячих видів діяльності, які формують відповідні життєві компетентності та якості психологічної зрілості.

6.Вирушаючи у захоплюючу подорож світом чисел, форм і закономірностей, логіко-математична діяльність в дитсадку навчає дітей легко і швидко використовувати набуті знання в життєвих ситуаціях, мислити логічно.

Дошкільники вчаться розмірковувати, що дозволяє вийти за межі простого запам’ятовування цифр і рівнянь, розвиває інтерес до пізнавальної діяльності.
Група для дітей з порушеннями мови “Грайлики”
Вихователі: Олена ТРОХИМЧУК, Тетяна ГНОЙОВА

7.Гра – провідний вид діяльності дошкільника. Найхарактернішим видом ігрової діяльності малюків є сюжетно-рольова гра, у якій вони моделюють і відтворюють своє бачення світу дорослих. Під час сюжетно-рольових Ігор діти вигадують різноманітні ситуації, підбирають атрибути і дії відповідно до задуму. Малюки залюбки організовують такі ігри, бо в них вони і розважаються, і навчаються. Спецгрупа ,,Малятко”. Вихователі: Людмила ДРУК, Галина НАСЕЛЕВСЬКА

8.14 березня 2024 року корекційні педагоги дошкільних закладів міста Конотоп мали можливість стати учасниками цікавого практикуму, який відбувся на базі Інклюзивно-ресурсного центру. Молоді, але вже досить досвідчені у своїй справі педагогині ІРЦ презентували присутнім сучасні технології в корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення. Вчителі-логопеди ІРЦ Євгенія Примак та Олена Судак продемонстрували, як можна влаштувати для дітей цікаву ігрову майстерню з розвитку мовлення, а директор Інклюзивно-ресурсного центру Тетяна Блонова освітила питання з приводу комплектування груп компенсуючого типу з урахуванням рівнів підтримки. Щиро дякуємо всім, хто долучився до організації професійно корисного, змістовного, підготовленого на високому рівні заходу.

Вчитель – логопед ДНЗ#1″Орлятко” Наталія САСОВА

9.Потужним стимулом для розвитку мови, логічного мислення, творчого потенціалу, пам’яті та уваги дошкільників є нейроігри. Нейроігри – це комплекс багатофункціональних вправ, спрямованих на тренування мозку.

Основною метою нейроігор є:

-розвиток дрібної моторики,
– синхронізація роботи обох півкуль головного мозку,
-розвиток здібностей до виконання асиметричних та симетричних рухів,
– зняття стресу та напруження.
Група для дітей з порушеннями мови “Дзвіночок”.
Вчитель -логопед: Наталія ФЕДИШИН

10.В дошкільному навчальному закладі 1 «Орлятко» протягом березня 2024 р. практичним психологом Інною СОЛОНОЮ проводиться оцінювання готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи – «Чарівні перетворення». Інструментарій складається з комплексу діагностичних завдань : «Придумай гру з іграшкою», «Шлях до чарівної скриньки» та «Чарівні перетворення фігури». Розроблена діагностика готовності до шкільного навчання базується на поєднанні педагогічних і психологічних методів дослідження, побудованих на взаємодії дорослого з дитиною з врахуванням досягнень провідноі для дошкільного віку ігрової діяльності. Аналіз результатів надає підстави до формулювання висновків щодо актуального стану розвитку дитини, а саме: розвиненості соціально-психологічних якостей, життєвих вмінь та навичок, що визначають готовність дитини до навчання в умовах сучасних змін.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02cy2Wqgv8D1SbMW7PaJg25dHqGpxhKmEVcGacsDxwkDBreXBkRsibyqg7BS6pVe67l&id=100012448239786


11.Дитина дошкільного віку рано прагне до самостійності. Не маючи ще умінь, навичок, вправності, вона хоче самостійно їсти , вдягатися , роздягатися . Саме такі прагнення до самостійності , діяльності педагоги повинні розвивати і підтримувати в маленьких дітей з перших днів їх перебування в дитячому садочку . Тому основним виховним завданням в самообслуговуванні й господарсько-побутовій праці в молодшій групі є прищеплення дітям елементарних навичок самооблуговування , виховання інтересу до праці , бажання брати участь у виконанні посильних доручень . Асистент – вихователя інклюзивної групи для дітей молодшого дошкільного віку «Буратіно» Олена БАЧАЛ

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02DPiXZXGtroqpNYZPtjRfeJcZaf8AzQGCjpa2RvHCjW5uyMcx52R1VkXCYjh6BUE6l&id=100012448239786


12.Гра для дітей- це один із найважливіших природних інструментів розвитку та навчання. Вона дає змогу дитині пізнавати світ та розвиватися без прямих вказівок до навчання, спілкуватися з дорослими та ровесниками, вчитися проявляти ініціативу. Це одночасно й сенсорне, і психологічне, й емоційне розвантаження для дитини. Гра -це можливість здобувати нові знання й навички. Особливо вона важлива для дітей з особливими освітніми потребами, адже вони можуть розкриватися самостійно, без заданого дорослими напрямку. Варто лише підібрати гру, яка буде дитині цікава, доступна, дасть змогу збалансувати вербальне та невербальне спілкування.

Асистент вихователя інклюзивної групи для дітей середнього дошкільного віку ”Пізнайко” Надія БОНДАРЕНКО

13.Корекційно–виховна робота в інклюзивній групі раннього віку спрямована на соціалізацію дітей, підготовку та адаптацію до сучасного життя, засвоєння соціального досвіду та усвідомлення себе як особистості. Одними з ефективних методів корекційно–виховної роботи є ігрові технології, що створюють умови для залучення кожного вихованця до активної пізнавальної діяльності. Інклюзивна група для дітей раннього віку «Кмітливчик», асистент вихователя: Анна ФУРСА

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *