НОВИНИ СІЧНЯ 2022 РОКУ

1. Хай гучною колядкою
Звеселиться світ увесь
Хай лунає наша пісня
Від землі і до небес.
Дошкільнята та педагогічні працівники ДНЗ №1 “Орлятко” завітали до директора закладу Товкач В.М., вихователя-методиста Боженко Н.В. та інших працівників із вітальною програмою, під час якої лунали дзвінкі пісні, колядки та щирі слова-побажання.
Святковий настрій вирував під час усього різдвяного дійства.
2.Сніжинки – розвідниці перші зими,

Десантом спускаються з неба.
Дізнатися хочуть, чи скучили ми,
Чи ще почекати їм треба.
– Зимі передайте, що дуже давно
Чекаєм її, чарівницю
Лапатий сніжок за морозним вікном
Щоночі вже майже нам сниться.
Вихователі ортопедичної групи Силка О. Д., Друк Л. В.
3. Ми щедруєм і співаєм під вікном.

Щастя, долі вам бажаєм всім гуртом.
Хай квітують ваші ниви золоті,
Щоб життя було щасливе в майбутті.
Вихованці разом з педагогами ДНЗ 1 “Орлятко” весело щедрували біля новорічної ялиночки, бажаючи всім щедрого вечора, доброго здоров’я, миру у Новому році.
4. Впроваджуємо програму ,, Впевнений старт”.

Програма окреслює оптимальний комплекс розвивальних, виховних, навчальних функцій і змістовних напрямів організації життєдіяльності в межах вікової компетентності дітей дошкільного віку. З дітьми середньої групи працювали над темою ,, Портрети улюблених казкових героїв”, де обговорювали дії персонажів мультфільму ,, Дівчинка та зайці” і проявляли свої художні здібності.
Вихователі групи,, Пізнайко” : Чорноусенко М.О. та Населевська Г. М.
5.Любить зиму дітвора,

Тішить діток диво-сніг.
Щастя й радості пора,
Скрізь дзвенить дитячий сміх.
Грають снігом залюбки,
Очі радістю горять.
На санчатах малюки
По сніжку щодуху мчать.
Молодша група “Буратіно”.
Вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
6.Інклюзивна освіта передбачає готовність навчати кожну дитину, незалежно від наявності чи відсутності у неї фізичних або психічних вад. У дошкільному віці закладаються передумови майбутньої освітньої діяльності дитини. Як свідчить практика, дошкільники, які потребують корекції психофізичного розвитку, адаптуються до життя у закладах дошкільної освіти краще, ніж у спеціальних закладах. Для здійснення комплексного мовленнєвого розвитку дітям на корекційних заняттях пропонуються ігри та завдання на розвиток усіх компонентів мовлення. Систематичні заняття через певний проміжок часу дадуть свої плоди…

Вчитель-логопед Сасова Н.П.
7.Індивідуальна робота з дітьми дошкільного віку допомагає краще розвинути у малят розумові, емоційні, вольові та фізичні якості.

Під час таких занять враховуються індивідуальні , психічні відмінності, особливості пізнавального ставлення до оточуючих та самих себе, діти вчаться налагоджувати контакти з дорослими та дітьми, долати труднощі, виконувати завдання. Малюки стають впевненішими в своїх знаннях, уміннях, швидше відгукуються, включаються в ту чи іншу ситуацію, доводять розпочату справу до кінця.
Вихователі групи ,, Малятко,, : Грицюк Т. І., Гнойова Т.П..
8.А найменші малюки

Теж танцюють залюбки …
Наші діти дуже люблять танцювати та розучувати нові рухи під музику. На заняттях дитина вчиться розуміти і відчувати музику, ритмічно рухатись і імпровізувати. У дитини виробляється почуття гармонії в собі як єдності внутрішньої і зовнішньої краси.
9.”Витоки творчих здібностей і дарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть ніби тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки. Чим більше впевненості

та образотворчості і в рухах дитячої руки, тим тонше взаємодія із знаряддям праці, чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина.”
В. Сухомлинський.
Керівник гуртка ,, Умілі рученята,, Гнойова Т. П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.