04.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою “Творимо красу- збільшуємо добро на землі” (підтема “Сила краси” )
Доброго дня, шановні батьки!
1.Загадайте дитині загадки Т.Коломієць
Лежить-біжить
Без’язика,
А гомонить ,
Як музика. (Джерельце)
Літун-шелестун,
Замітайло-клопотун,
Усе листя полистав ,
Усю хвою розчесав,
В усіх димарях бруднився
В усіх річках обмився (Вітер)
Запропонуйте дитині послухати фрагмент музичної п’єси Е.Морріконе «Плач вітру».
Запропонуйте дитині поміркувати над красою слів і красою звуків, які допомагають поглянути по –іншому на звичайні й загальновідомі речі.
2.Запросіть дитину до полілогу:
-Як вона розуміє , чому в кожної людини своє відчуття красивого?
– Що відчуває людина , коли сприймає красу?
-Чи є в краси сила?у чому вона?
-Що було б з нашим життям, якби зникла краса?
-Чому красу треба зберігати і примножувати?
3 .Перегляньте з дитиною весняні пейзажі у супроводі п’єси Ф.Шопена «Вальс квітів»
-Розпитайте у дитини:
–Яку з картин природи дитина хотіла б зберегти у своїй пам’яті ?
– Чому часто буває так , що людина не помічає краси навколо себе?
- Прослухайте разом з дитиною казку «Ліхтар» Олега Чаклуна
По завершенні обговоріть з дитиною :
-Що в казці казкового, вигаданого, а що є правдою?
-Де живе краса в цій казці?
-Чи був ліхтар красенем?
-Кому він видавався красивим?
-Чому таким важливим для міста і людей був звичайний ліхтар?
Зауважте, що таким світлячком-ліхтариком для міста й людей може бути людина , яка створює красу і дарує тепло, добро іншим.
5.Запросіть дитину зробити ліхтарики з кольорового паперу. Зверніть увагу , наскільки важливо не просто різати та клеїти, а створювати красу, вкладати душу в те, що робиш.
6. Запропонуйте дитині виконати завдання №1, №2 у «Книзі дошкільника» (ІІ частина) на сторінці 80.
Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.