01.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Джерело- струмок-річка- море- океан” підтема “Цікава вода”..

1. Доброго дня, шановні батьки і діти. Розкажіть дитині про море як живу істоту, яка має свій настрій.

Коли світить сонечко і немає вітру, у моря спокійний добрий настрій.Такий настрій на морі називають- штиль. Запропонуйте відтворити спокійне море руками долоньок. Коли подує вітерець, по морю біжать хвилі, море хвилюється, виникають хвилі (рухи долоньок стають активнішими та мають більше звуку. Погана погода на морі, дме сильний вітер, по морю біжать хвилі, вони голосно зустрічаються із берегом. Такий настрій моря називають – шторм. Запросіть дитину передати звуки шторму хто як хоче. Потім включіть дитині звуки різного моря і обсудіть настрій моря,  який вони чують: штиль, хвилі, шторм.
2. Проведіть з дитиною дослід, який доводить, що у солоній воді кораблям плавати легше. Для цього приготуйте два сосуди з водою, у одному з яких буде вода дуже солоною. Опускайте у сосуди по черзі сире яйце. Запитайте, як поводить себе яйце у різних водах: прісній та солоній. Висновок, що чим більше солі у воді, тим складніше потопити яйце
3. Введіть дитину у настрій морських перетворень: «Подивіться у біноклі, хто такий великий за розміром пливе морем та пускає фонтан (кит). А ось ще хтось весело виплигнув високо з води і пірнув (дельфін). Пограйте з дитиною у гру «Кити та дельфіни». Для цього об’єднайтеся у команди. Діти-кити перетворюються так: переплітають пальці рук, витягують їх перед собою, округлюють та пливуть. Іноді випускають фонтанчики з водичкою. Діти-дельфіни перетворюються так: складають долоні вперед себе, великі пальці з’єднують і
– це плавник дельфіна. Хвильовими рухами праворуч-ліворуч діти пливуть, як справжні дельфіни. Завдання для команд: 1) кити мають плисти праворуч, а дельфіни ліворуч «маяка»; 2) об’єднатися у команди – три кити та два дельфіни та поплисти до орієнтиру; 3) проплисти довгу та коротку дистанції; 4)дельфіни можуть стрибати задану кількість разів, а кити випускати фонтани за таким же принципом.
4. Пограйте з дитиною у гру «Маленькі аквалангісти». Запропонуйте роздивитися на дні великої миски предмети притаманні морю (різні камінці, мушлі, молюски, рибки, водорості та ін). Деякі предмети можуть замінювати іграшки з кіндер-сюрпризів, частини конструктора. Зверніть увагу на водорості та повідомите, що з водоростей роблять ліки,а саме йод.
5. Запропонуйте дитині обрати предметні картинки живих та неживих істот моря і назвати їх призначення
це…. він (такий-такий) живе…. пливе…, потрібний для….. Потім розподіліть разом з дитиною опрацьовані
картки на рівні моря за принципом «де живуть» (на воді, під водою, на суші біля моря).
Набір розвивальних завдань. Картка № 109.

Вихователь валентина СКІДАН.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *