02.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Казки про тварин”. Підтема: ”Мудрі казки”.
5.Вправа “Тихо-голосно”- запрость дитину відтворити голоси персонажів казки: покликати козенят голосом мами-кози, покликати тихо, нарощуючи силу голосу, голосніше тренуйте дітей у відтворенні силу, тембру, висоти звуку.
6. Просторова орієнтація «Живе дзеркальце» відтворювати героїв казки, їхні рухи, працюючи у парних об’єднаннях. Почніть гру із загадки про дзеркальце: «Все що бачить нам покаже. На недоліки всі вкаже. Як маленьке -то лежить, бiльше-на стіні висить”. Далi запропонуйте пограти у живе дзеркальце,. Гравці стають навпроти один одного: одна дитина відтворює рухи персонажів казки (коваля, вовка, кози, козенят), (нша дитина – дзеркальце; дзеркальце мусить точно відображати рухи свого
партнера (коваль б’є по ковалду, відточуе язик вовка, коза несе молоко дітям тощо), словесно їх пояснювати.
7. «Чарівне намисто мами-кози» -дослідницька вправа з намистом, зверніть увагу дітей на вбрання мами-кози, найцікавіше це намисто 1 намистини Органауйте вправляння дітей у лічбі за допомогою намиста. Щоб правильно лічити, дитина повинна навчитися прикладати один предмет до іншого, встановлюючи парну відповідність, будувати алгоритмічний рядок тощо. Пропоновані завдання: скласти дві нитки намиста з намистин двох-трьох кольорів. Наприклад, з червоних і синіх намистин, після чого порівняти намистини у кожній ниточці намиста: зібрати нитку намиста в послідовності: двi маленьких – одна велика три середніх, зібрати нитку з 10 намистин у порядку збільшення (зменшення) за величиною. Послідовність запитань для дослідницьких дій дитини, спрямованих на розуміння понять “збільшити- зменшити”, збереження кількості.
– Який був вовк? (злий). Запропонуйте знайти на картинці добру козу і злого вовка. Запропонуйте гру з мімікою.
11.Гра – інсценівка «Коза і козенята»
Іде коза рогата,
Коза бородата (вказівний і мізинець правої руки вгору, інші -притиснути до долоні).
Козенятка спішать,
Дзвониками дзвенять( вказівний і мізинець угору. Пальці долоні прямі, з’єднані великим, опущені донизу).
Аж тут страшний вовчисько йде (рухи руками зігнутими в ліктях перед собою).
Козенята полякалися й швиденько поховалися (закривають руками обличчя)
Тихенько праве око відкрили, потім-ліве,
Подивились вгору, подивились вниз,
Подивились вправо, подивились вліво.
Потім швидко підстрибнули
І навтьоки дременули.
12.Запропонувати дитині нанизати на нитку різнокольорові намистинки або ґудзики, порахувати їх. Запитати, яка по кольору перша намистинка, яка друга і т.д. Потім забрати одну намистинку й визначити:їх стало більше чи менше. Розташувати намистинки на нитці на відстані й запитати чи змінилася їх кількість, а потім зав’язати (пояснити, що від цього кількість намистинок не змінюється).