02.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Казки про тварин”. Підтема: ”Мудрі казки”.

1.Доброго ранку, шановні батьки і діти. Почніть ранок із вправи емоційного привітання “Отримай і передай”. Дорослий відтворює мімікою посмішку і передає дитині. В такий же спосіб спробуйте передати різні емоції:  подив, сумнів, радість, сум….
2.Запропонуйте іншим членам родини пограти разом з вами у гру “Швидко об’єднаємось”. Потрібно швидко групуватися за різними ознаками: за зростом, за кольором очей, за одягом( хто у штанях, хто у спідниці, хто у сукні, у кого є довге волосся)
3. Згадайте казку”Вовк і семеро козенят”.
Згадайте, які настанови давала коза своїм маленьким козенятам.Запитайте, чи надавали дітям свої настанови батьки, коли залишали малюківсамих, якими правилами безпечної поведінки слід послуговуватися, щоб не потрапити у неприємну ситуацію.
4. Гра-імітаця” Вгадай по голосу”. Організуйте дитину для гри, для цього потренуйтесь у відтворенні голосів персонажів  з казки вовка кози, козенят. За ширмою стоє гравець і заспівує пісеньку кози різними голосами( кози,козенят,вовка), решта гравців мусять вдгадати, хто співає. Запропонуйте наступні вправи “відлуння”-діти у парах , дитина промовляє голосом вовка, а інший гравець мусить повторити голосом козеняти.
5.Вправа “Тихо-голосно”- запрость дитину  відтворити голоси персонажів казки: покликати козенят голосом мами-кози, покликати тихо, нарощуючи силу голосу, голосніше тренуйте дітей у відтворенні силу, тембру, висоти звуку.
6. Просторова орієнтація «Живе дзеркальце» відтворювати героїв казки, їхні рухи, працюючи у парних об’єднаннях. Почніть гру із загадки про дзеркальце: «Все що бачить нам покаже. На недоліки всі вкаже. Як маленьке -то лежить, бiльше-на стіні висить”. Далi запропонуйте  пограти у живе дзеркальце,. Гравці стають навпроти один одного: одна дитина відтворює  рухи персонажів казки (коваля, вовка, кози, козенят), (нша дитина – дзеркальце; дзеркальце мусить точно відображати рухи свого
партнера (коваль б’є по ковалду, відточуе язик вовка, коза несе молоко дітям тощо), словесно їх пояснювати.

7. «Чарівне намисто мами-кози» -дослідницька вправа з намистом, зверніть увагу дітей на вбрання мами-кози, найцікавіше це намисто 1 намистини Органауйте вправляння дітей у лічбі за допомогою намиста. Щоб правильно лічити, дитина повинна навчитися прикладати один предмет до іншого, встановлюючи парну відповідність, будувати алгоритмічний рядок тощо. Пропоновані завдання: скласти дві нитки намиста з намистин двох-трьох кольорів. Наприклад, з червоних і синіх намистин, після чого порівняти намистини у кожній ниточці намиста: зібрати нитку намиста в послідовності: двi маленьких – одна велика три середніх, зібрати нитку з 10 намистин у порядку збільшення (зменшення) за величиною. Послідовність запитань для дослідницьких дій дитини, спрямованих на розуміння понять “збільшити- зменшити”, збереження кількості.
Послідовність запитань для дослідницьких дій дитини, спрямованих на розуміння понять “збільшити-зменшити”, збереження кількості. Як і рніше,  застосовуються намистинки у кількості від 1 до 5: визнач скільки намистинок на низці, що відбудеться, якщо забрати одну з кінця намиста (с середини, з початку намиста): скільки їх стане тепер, скільки намистин одного кольору, яких більше чи менше, ніж інших, скільки намистин треба нанизати щоб утворити браслет(намисто), якщо закрити очі (відвернутися), намистинки змінять кількість, перевір,, поясни чому Розташуй  намистинки на ниточці на відстані одна від одної, їх стане більше чи менше,
8.На завершенні проведіть мімічну гімнастику. Треба згадати і розповісти, яка була мама-коза ( добра)

– Який був вовк? (злий). Запропонуйте знайти на картинці добру козу і злого вовка. Запропонуйте гру з мімікою.

9.Розгляньте ілюстрацію до казки ” Вовк і семеро козенят“, автор О.Кошель.
– Кого ви бачите?
-Що роблять персонажі?
-Що принесла мама кізонька козенятам?
10 Виконайте аплікацію(завдання у альбомі)

11.Гра – інсценівка «Коза і козенята»

Іде коза рогата,

Коза бородата (вказівний і мізинець правої руки вгору, інші -притиснути до долоні).

Козенятка спішать,

Дзвониками дзвенять( вказівний і мізинець угору. Пальці долоні прямі, з’єднані великим, опущені донизу).

Аж  тут страшний вовчисько йде (рухи руками зігнутими в ліктях перед собою).

Козенята полякалися й швиденько поховалися (закривають руками обличчя)

Тихенько праве око відкрили, потім-ліве,

Подивились вгору, подивились вниз,

Подивились вправо, подивились вліво.

Потім швидко підстрибнули

І навтьоки дременули.

12.Запропонувати дитині нанизати на нитку різнокольорові намистинки або ґудзики, порахувати їх. Запитати, яка по кольору перша намистинка, яка друга і т.д. Потім забрати одну намистинку й визначити:їх стало більше чи менше.  Розташувати намистинки на нитці  на відстані й запитати чи змінилася їх кількість, а потім зав’язати (пояснити, що від цього кількість намистинок не змінюється).

 

Вихователь: Валентина СКІДАН, асистент вихователя : Надія БОНДАРЕНКО.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *