1.Вступаючи до дошкільного закладу, дитина вперше починає встановлювати нові соціальні зв’язки. Нове сприймається завжди складно. Тому вихователь раннього віку Зимовець Т.С. разом з практичним психологом Панчук І.І. ведуть тісну співпрацю, щоб покращити процес адаптації дітей. Дуже важливо налаштувати малюка на зміни у його житті. А відповідно, про вступ у дитячий садок треба говорити в сім’ї як про подію радісну, очікувану і в жодному разі не порівнювати це з покаранням .Щоб процес адаптації не затягувався , необхідно: давати позитивні настановлення, наблизити домашній режим до садкового та зменшити емоційне навантаження.
Бажаємо Вам та Вашій дитині швидкої та легкої адаптації!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid033rETwEhzHs6vVomqdLF6cQRP2jjPjNENTs87VupwaQwKLAEv773tVvFQhRPwxP3Kl&id=100012448239786
2.Гра -це іскра, яка запалює вогник допитливості та цікавості. Для дітей з ООП вона є особливо важливою, адже вони можуть розкриватися самостійно, без заданого дорослими напрямку. Варто лише підібрати гру, яка буде дитині цікава, доступна, дасть змогу збалансувати вербальне та невербальне спілкування. Спільна гра з батьками дає змогу покращити взаємини, а також полегшити подальші заняття, якщо вони не дуже бажані для дитини.
Вихователі спецгрупи “Малятко” :
Населевська Г.М. та Чорноусенко М.О.
3.Потреба індивідуальної роботи з дітьми з ООП зумовлена тим, що будь-який вплив на дитину переломлюється через її індивідуальні особливості, через «внутрішні умови».
Необхідною умовою успішної співпраці є вивчення індивідуальних особливостей вихованців. Передусім важливо встановити довірливі, доброзичливі стосунки між педагогом і дитиною.
Молодша група «Буратіно»
Асистент вихователя: Анцибор К.К.
4.05.09.2023р в ЗДО “Орлятко” відбулась зустріч дітей з волонтерами Товариства Червоного Хреста України напрямку психічного здоров’я та психосоціальної підтримки. З метою зняття у дітей емоційного напруження були проведені цікавий майстер-клас по виготовленню іграшки та музичні фізкультхвилинки. Діти отримали позитивні емоції та гарний настрій.
5.05.09.2023 р. в середній групі «Пізнайко» відбулися групові батьківські збори. Педагоги ознайомили батьків вихованців з організацією освітньо – виховної роботи з дошкільниками в новому навчальному році, закликали їх до дієвої співпраці. Старша сестра медична дошкільного закладу Яковченко І.І. розповіла про раціональне харчування дітей в ДНЗ та надала рекомендації батькам для підвищення опірності імунної системи дітей в осінньо – зимовий період року. Практичний психолог Панчук І.І. запропонувала присутнім виконати стабілізуючі релаксаційні вправи «Квадратне дихання», “Метелик” та надала поради щодо психологічної підтримки дитини під час військового стану.
Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.
Асистент вихователя Бондаренко Н. М.
6.05.09.23 у групі для дітей з порушеннями мовлення “Грайлики”відбулися групові батьківські збори. Під час зборів пролунав сигнал повітряної тривоги, тому вони продовжувались у тимчасовому укритті. Вихователі групи ознайомили присутніх з програмою “Впевнений старт” та з навчально- методичним комплектом. Перед батьками виступила вчитель- логопед Сасова Н.П., яка ознайомила батьків з напрямками роботи стосовно корекційно-відновлювальних занять з дітьми. Наталія Петрівна розповіла про форми роботи з вихованцями та способи взаємодії з батьками. Також практичний психолог Інна Іванівна ознайомила батьків з психологічною підтримкою дітей в період військового часу, а старша медична сестра Ірина Іванівна розповіла про найважливіші аспекти збалансованого харчування та режиму;наголосила про дотримання санітарних вимог під час роботи ДНЗ.
Вихователі Трохимчук О.І., Силка О.Д., вчитель-логопед Сасова Н.П.
7.«Уперше до дитячого садка!» – скільки хвилювань та сумнівів пов’язано із цим у кожній родині. Та й для дошкільного закладу прийняття нових вихованців – подія надзвичайно важлива. Без сумніву працівникам закладу потрібно добре підготуватися до неї і бути дуже уважним до кожного малюка. Тому сестра медична старша разом з асистентом вихователя провели настановні індивідуальні бесіди з батьками щодо механізмів звикання дитини раннього віку, стану її фізичного та психічного розвитку, рівня сформованості культурно-гігієнічних навичок, де тактовно з’ясували передумови, що можуть уповільнити звикання до умов дошкільного закладу.
Бажаємо вам легкої та спокійної адаптації!
Група для дітей раннього віку «Кмітливчик»
Сестра медична старша: Яковченко І.І.
Асистент вихователя: Фурса А.В.
8.Мовленнєве дихання – запорука чіткої звуковимови.
Дихання, яке з’являється в момент вимовляння звуків, слів, фраз і бере безпосередню участь у їх утворенні. Воно називається мовленнєвим. Чітка звуковимова, красива дикція неможливі без добре розвинутого мовленнєвого дихання.
Дорослим слід навчити малюка правильно користуватись диханням під час мовлення. Логопедичні дихальні вправи використовуються з метою вироблення цілеспрямованого струменя повітря, необхідного для вимови звуків.
Вчитель -логопед спецгрупи “Малятко”- Силка А.В.
9. З 01.09.2023 по 15.09.2023 у ДНЗ №1 «Орлятко» проходить діагностика виконання дітьми основних фізичних рухів. Аналізуючи результати виконання нормативів слід відзначити , що вони задовільні. Діти показали добрі результати виконання стрибків у довжину з місця , метання тенісного мʼяча , бігу та статистичної витривалості.
Головне в роботі з дітьми це – отримання ними задоволення.
10.Корекційні вправи та ігри для дітей з особливими освітніми потребами.
Для дітей з ООП потрібно організовувати заняття з предметно-практичної діяльності. Ці заняття мають бути спрямовані на корекцію їхнього сенсорного, моторного та розумового розвитку під час практичної діяльності з конкретними предметами, при виконанні ігрових, конструкторських завдань, у продуктивній діяльності, яка спрямовується вихователем.
Молодша група «Буратіно»
Асистент вихователя: Анцибор К.К.
11.Прихід у дитячий садок-перший серйозний стан соціального життя дитини. До цього вона спілкувалася тільки з членами родини, сусідами або з тими, кого дорослі запрошували додому. Практика свідчить, що цілеспрямована підготовка дітей до дошкільного закладу допомагає попередити виникнення труднощів адаптації. Готовність малюка до відвідування садка-поняття багатопланове, а не просто набір років, навичок і умінь. Для успішної адаптації дитина повинна досягти певної стадії розвитку: фізичного, розумового і соціального.
Адаптаційний період дітей в дошкільному закладі #1″Орлятко” триває.
Інклюзивна група для дітей раннього віку “Кмітливчик”.
Вихователі: Шевчук Н.І, Зимовець Т.С.