03.04.2020р. – МРІЇ І БАЖАННЯ

Шановні батьки, фантазувати не лише цікаво й весело, а і дуже корисно. Важливо відрізняти фантазії від  мрій.

1.Прочитайте дітям вірш Н. Сиротич  «Мрійландія» , обговоріть, що може означати слово-назва вірша (фантастична, омріяна земля). Щоб діти ліпше усвідомили його зміст, пропонуйте дітям активне сприймання: діти можуть слухання тексту під час повторного його читання супроводжувати рухами. Попросіть дітей розказати про свої мрії.

                 «Мрійландія»  

Далеко від Кіпру й Нової Зеландії

Існує чудова країна Мрійландія.

Там сонечко можна тримати в долонях,

Їздити в школу верхи на конях.

І море солодке, а не солоне,

Замість панамок – носять корони.

При зустрічі роблять усі реверанс,

І жабки в калюжах танцюють брейк-данс.

Дівчата одягнені в сукні блискучі

І в білих пуантах танцюють блискуче.

Там хлопці літають на парашутах

І днями стрибають вони на батутах.

Чи ти б їм порадив дівчат захищати?

Від кого? В країні немає піратів!

Та ні – вони є, але милі і добрі.

А ще в тому краї – зайчиська хоробрі.

Десерти з’являються зразу на столиках,

І замість маршруток всі їздять на роликах.

Ти можеш і сам побувати в Мрійландії,

Для цього не треба долати Ісландії.

Як тільки свої оченята зімкнеш,

До неї потрапиш. Ти ж хочеш? Авжеж?

2.Пограйте в інтелектуально- мовленнєву гру «Якби»: дорослий пропонує початок будь-якої фрази, наприклад, якби всі ґудзики на землі зникли, якби в морі замість води з’явився шоколад, якби діти стали дорослими за мить, якби всі меблі вдома стали їстівними. А діти мають придумати різні варіанти продовження початої фрази.

Мовленнєва гра «Закінчи речення»

Дорослий починає речення, а діти продовжують.

Квіти потрібні для того, щоб…(ними милуватися).

Квіти потрібні для того, щоб…(їх дарувати).

Квіти потрібні для того, щоб…(вони прикрашали природу).

Квіти потрібні для того, щоб…(до них прилітали бджілки).

Квіти потрібні для того, щоб…(навкруги був приємний аромат).

Виконайте пальчикову гімнастику

3.Організуйте ліплення чарівної квітки-веселки.

Етапи та прийоми виготовлення квітки:

  • відщипніть декілька шматочків пластиліну;
  • скачайте п’ять-сім кульок різного кольору;
  • розплющте їх пальчиком;
  • зверху можна доповнити меншими кульками контрастного кольору – для отримання об’ємної чарівної квітки на пластині;
  • спочатку розмістіть пелюстки квітки, потім заповніть серединку і пелюстки кульками різного кольору.

4.Покажіть дітям сходи тюльпанів.

Запитання до дітей:

  • Як називаються ці рослини?
  • Пригадайте, які у тюльпанів корінці (цибулинки).
  • Чи всі сходи однакового розміру?
  • Розмір сходів залежить від деяких умов: на яку глибину висаджена цибулина та в якому перебуває стані.

    Вихователь: Іщенко Олена Миколаївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *