03.06.2022 – Реалізуємо завдання за темою “Магазин” (підтема “Порядок на полицях”)

Добрий ранок!

  1. Мріємо разом.

Крамниця – це великий чи маленький магазин? Повідомте дитині, що частіше всього у крамницях продають товари «від виробника» або «еко-товари». Поясніть, як це. Для того, щоб люди обирали такі товари влаштовують дегустації. Розкажіть, як це відбувається. Покажіть фото. Суть дегустації – скуштувати, а не наїстися; обрати те, що більше смакує; спробувати новий смак. Зверніться до досвіду дитини: чи бувала вона на дегустаціях. Коли мова йде не про їстівні товари – то відбувається презентація або майстер-клас про використання товару; покупцям надають пробники – невеличкі зразки товарів.

Розширте словник дитини торгівельною лексикою: акція, знижка, спеціальна пропозиція.

Помрійте разом: на якій дегустації чи на презентації чого дитина хотіла б побувати.

Познайомте дитину з прихованими професіями магазинів: мерчендайзер /дизайнер вітрин, ревізор, представник постачальника/. Поясніть їх завдання та роль в роботі магазину.

2. Запропонуйте дитині виконати розвивальне завдання.

Розглянь малюнок. Назви предмети, які ти бачиш. Назви в яких магазинах їх можна придбати? Придумай акційну пропозицію: «Купуй 2. Отримуй 3.», «Купуй товар. Отримай подарунок», «Знижка». Розкажи, що в тебе вийшло.

3.Художньо-естетична діяльність. Запропонуйте дитині виконати аплікацію за допомогою лише одних кружечків.

4. Перегляньте розвивальний мультфільм «Уроки тітоньки Сови».

https://www.youtube.com/watch?v=nBfSlcRBJOE

5. Запропонуйте дитині оформити вітрини магазину.

Допоможіть дитині придумати, який магазин вона хоче організувати. Що там будуть продавати? Як оформити вітрину цього магазину? (дитина може намалювати, оформити за допомогою аплікації тощо).

6. Пограйте в гру «Знайди предмет без пари».

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *