21.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Дорога” (підтема “Куди ведуть дороги”)

1. Шановні батьки, розгляньте з дитиною плакат «Дорога» та проведіть бесіду.

Запитання і завдання навколо плаката:

-Чим відрізняється тротуар від переїжджої частини дороги?

-Для чого на дорозі світлофор?

-Як пішоходи мають переходити вулицю?

-Якому транспорту дозволяють їздити по тротуару?

-Чому м’ячу і скакалці не місто на дорозі?

2. Попросіть дитину розповісти про те, як вона дістається до садочка:

-Йдуть пішки чи їдуть на транспорті?

-Чи можна побачити садочок з домашніх вікон?

-Дорога до садочка – короткий шлях чи довгий?

-Чия дорога довша – тих, хто йде пішки чи їде на транспорті?

-Чи зустрічаються світлофори по дорозі до садочка?

-Може бути так, щоб одна і та сама дорога в один день була непомітною і цікавою, а іноді нудною і довгою?

Допоможіть дитині скласти розповідь з власного досвіду, починаючи фразу, а дитина має продовжувати їх :

Я іду і бачу…, Коли я йду до садочка я чую…; У сонячний день я бачу…; Коли йде дощ,…

3. Виконайте з дитиною розвивальне завдання.

Проклади доріжку червоного кольору від Добрика до Веселинки. А від Веселинки до Добрика – зеленого. Спочатку проведи шлях, а потім розфарбуй. Намагайся не виходити за краї доріжки. Як ти гадаєш: чий шлях буде довшим?

4. Пошуково-дослідницька діяльність.

Проведіть разом з дитиною спостереження за весняними змінами в житті пташок і комашок. Запропонуйте дитині скористатися лупою та пошукати, якими доріжками чи дорогами пересуваються комашки і пташки. Обсудіть, чому їх не видно. А чи так у людей? Як пересуваються люди? Якими дорогами і доріжками вони користуються?

5. Запропонуйте дитині ігри з лічильними паличками.

 Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна

1. Прослухайте з дитиною аудіо казку «Двоє жадібних ведмежат» з подальшим обговоренням.

Запитання до обговорення:

-Які труднощі чекали ведмежат на дорозі?

-Яка небезпека могла трапитися на дорозі, якщо малі без дорослих?

-Кого могли зустріти ведмежата на лісовій дорозі?

-Що могли побачити ведмежата на дорозі?

2. Логіко-математична вправа «Сир для ведмежат»

Правила гри: дитина отримує кружечки «сиру» (вирізані з паперу), а дорослий пропонує їм поділити цей «сир» між двома ведмежатами, між ведмежатами та лисичкою, між чотирма ведмежатами.

3. Моделювання ситуацій: «Ліс та його небезпеки».

-Які небезпечні ситуації можуть трапитися  у лісі: заблукати, зустріти незнайомця, знайти гриби/ягоди.

Зробіть підсумок про те, що діти можуть йти до лісу лише з дорослими.

4. Запропонуйте дитині спільну гру «Дорога в місті»

Запропонуйте утворити дорогу на підлозі за допомогою двох вірьовок. Покажіть дитині, як за допомогою стрілки можна позначити напрям руху, обсудіть, чому це так важливо на справжній дорозі. Запропонуйте дитині позначити тротуар лічильними паличками.

5. Проведіть гру «Веселі лабіринти»

Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *