05. 05. 2022 р. – Працюємо над автоматизацією звука [ Л ]. Логопедична група “Грайлики”

Шановні батьки,  разом з дітьми  попрацюємо над вимовою звука [ Л ]  

1 Завдання.  Послухай віршик.  Який звук ти чуєш найчастіше?

Лиска лащить лисеня, лось лоскоче лосеня

А левиця лапою левенятко ляпає.  (найчастіше зустрічається у віршику  [ Л ]   ).

 

2 Завдання.  Прослухати вірш і  визначити,  який спільний склад зустрічається у словах кожного рядку?

Лама, ластівка, мітла – у словах ми чуєм….(ла).

Лото, ложка, лом, село – у словах ми чуєм…(ло).

Липа, листя, лин, столи – у словах ми чуєм…(ли).

Тюленя лежить мале – а тепер ми чуєм…(ле).

 

3 Завдання. Чітко  вимовляй звук [ Л ]  у  чистомовках.

( Чистомовки повторювати за дорослим )

Ла – ла – ла,  ла – ла – ла – лампа, лапа, лан, смола.

Ло – ло – ло, ло -ло – ло – ложка, локон, лом, село.

Ле – ле – ле, ле – ле – ле – легені, лезо і желе.

Ли – ли – ли, ли – ли – ли – листя, липа, лин, столи.

Ле -ле – ле, ле – ле – ле – лебедятко он мале.

Ал – ал – ал, ал – ал – ал – бал, овал, пена, вокзал.   

 

4 Завдання.  Вивчи напам’ять.

 1)  У неділю напечу малюкам по калачу,

      Випікайтесь, калачі, у натопленій печі.

 

2)   А вже тепло-тепло, зникли  ходода

      Кличуть нас до себе сонце і вода!

 

 

 

 

 

 

5) Вправа ” Один – багато”

(сказати про предмети в однині та множині)

 

                             

 

 

 

 

 

 

         Лупа – лупи; пума – пуми; лисиця – лисиці; йогурт – йогурти.

 

ВЧИТЕЛЬ – ЛОГОПЕД САСОВА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *