14.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Красивий – некрасивий”

Завдання 1.

Добрий день, шановні батьки, запросіть дитину розміститися біля вікна. Запитайте, що красивого вона бачить за вікном. Красивою може бути природа, будинки, речі навколо, одяг та люди.

Завдання 2.

Організуйте гру з бризкалкою.  Розбризкайте воду так, щоб у сонячному світлі вона заграла веселкою.

Дайте можливість дитині помилуватися веселкою. Зауважте, що задоволення від краси можна відчути в серці: стає дуже приємно. Запросіть  дитину викласти за підказкою кольорові стрічки так, щоб утворилася веселка. Запропонуйте дитині зручно розташуватися на килимку, заплющити очі, послухати красиву мелодію. Після слухання спонукайте поділитися своїми емоціями. За бажанням дитина може рухатися під музику.

Завдання 3.

Розгляньте з дитиною ілюстрацію до відомої казки про трьох кошенят. Попросіть дитину обрати найкрасивішого. Зауважте, що кожний може знайти та побачити свою красу. Запропонуйте дитині озирнутися довкола, обрати те, про що хоче сказати «Мені подобається… Це красиво». Наголосіть, що красу треба берегти.

Завдання 4.

Запросіть дитину послухати їжачкову історію –  казку «Їжачкові голки».

У глухому лісі серед усіх інших звірів жив собі самотній їжачок. А чому він був самотній? А тому, що ніхто з ним не дружив і всі з нього сміялися.

— Їжаче, чому в тебе немає пір’я? — питав павич.

— Не знаю, — відповідав їжачок, — але зате у мене є голки.

— Кому потрібні твої голки! — пихато промовляв павич.

Білка теж дражнила його:

— Їжаче, їжаче, де ж твій пухнастий хвіст?

— А от немає, — знизував плечима їжачок. — Усе, що в мене є — це голки!

— Пф! — фуркала білка. — Голки! Теж цінність!

Але якось з’явився в лісі злий-презлий сірий вовк. І одразу ж почав усіх ображати. Звірі злякалися і поховалися.

Один їжачок не злякався:

— Гей, припини хуліганити! — сказав він вовкові.

— Що? — обурився вовк. — Я тебе зараз вб’ю!

— Ну ж бо, не соромся! — сказав їжак.

А вовк ніколи й не соромився, тому він розбігся щосили і скочив на їжака усіма чотирма лапами. Та як закричить! Як підстрибне! Він підстрибнув так високо, що залетів на місяць, та

там і залишився. Дивиться звідти на землю і виє, а звірі дивляться на нього і сміються. А потім звірі усі вибачилися перед їжачком і стали з ним дружити.

Запитання до дитини:

-Чому звірі вирішили, що їжачок некрасивий?

-Як їжачок захистив звірят від вовка?

Зауважте, що іноді краса не відразу помітна, бо вона ховається в середині. Їжачок вчинив красиво, виявився сміливим.

Завдання 5.

Цікава і корисна вправа для дрібної моторики пальчиків  дитини. Потрібні лише пластилін, шаблон з картону, та коктейльні трубочки і виходить чудова мозаїка.

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 72

Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1. «Знайди свій будиночок»

Розмістіть геометричні фігури у відповідний будиночок

 

2. Знайдіть зайве на картинці

3. Знайди відповідне на картинці.

Уважно розгляньте з дитиною та з‘ясуйте хто де живе:

Підготувала астстент вихователя Фурса А.В.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *