05.10.2023 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Двір” (підтема “Свіже повітря”)

1.Доброго ранку! Зустріч нового дня за допомогою таких віршованих рядків:

Добре те, що сонце світить, добре те, що вітер віє,

добре те, що цей ось ліс, разом з нами ріс і ріс.

 

Попросіть дітей зробити глибокий вдих та максимально довгий повільний видих. Подихати спокійно, спробувати почути “голос” дихання. Повідомте, що сьогодні день буде присвячений повітрю. Без повітря не може обійтися кожна жива істота. Домовтесь організувати разом із дитиною виставку вітрячків, повітряних зміїв, паперових літачків.

 

 

2.З’ясуйте де є повітря. Скористайтеся віялом, вентилятором, застосуйте власне дихання. Спробуйте поміркувати разом: кому потрібне повітря і чи можна його побачити, чи може повітря рухатись, чим шкодять повітрю машини, люди. Проведіть дослід: Як вогонь забруднює повітря (потрібно потримати скло над вогнем. скло вкриється шаром кіптяви).

3.Прослухайте записи шуму вітру, звуків лісу, прибою, руху авто. Які звуки виявились приємнішими? Дослідіть різні аромати (парфуми, освіжувач повітря, лимон). Попросіть дітей визначити, які є для них приємними. Який аромат можна назвати свіжим? Домовитися на прогулянці послухати звуки повітря та визначити скільки наскільки свіже повітря на вулиці.

4. Для з’ясування властивостей повітря проведіть дослід із повітряними кульками (спочатку зважують пусту кульки, потім одну надувають, знову зважують та з’ясовують, що вона стала важкою). Фізхвилинка “Повітряна кулька” (кульки ніби накачують носом, потім кулька або лопає або здувається).

 

5. Розіграйте з дітьми ігрові ситуації, коли сумують або радіють повітряні кульки. Одну кульку зробіть веселою. а іншу – сумною. Розіграйте діалог зустрічі з дитиною.

6.Запросіть виконати зображення дерева (у техніці відкритої аплікації). Скачайте з порталу чорно-білу або кольорову сторінку для роботи дітей, підготуйте серветки або смужки кольорового паперу зеленого, жовтого, червоного та оранжевого кольорів. Покажіть як відкривати маленькі частинки – “листочки”, намащувати клеєм місце для зображенні дерева і приклеїти їх. Запитайте: хто грається з листочками? Хто ще радіє листопаду?

 

Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *