06.06.2022 Реалізуємо освітні завдання за темою “Мрії і бажання” (підтема: “Хочу бути здоровим!”)
- Шановні батьки, проведіть з дитиною ігрову вправу «Перевірка». Запропонуйте дитині перевірити:
– Чи може вона рухати підборіддям?
– Чи може зробити так, щоб коліна були вищими за підборіддя?
– Чи може вона повзати так само швидко, як і ходити?
– Чи свариться вона, коли залишається сама?
– Що ти робиш, коли щось уявляєш?
Запросіть дитину поміркувати:
– Бути здоровим для людини – це мрія чи бажання?
– Чи може бажання «бути здоровим» стати метою?
– Для кого це може бути метою?
– Як можна досягти такої мети?
– А здорова людина може бажати собі здоров’я?
Обговоріть з дитиною прислів’я: «Бережи одяг поки новий, а здоров’я – поки молодий». Що воно означає?
2. Запросіть дитину переглянути мультфільм «Охоронці здоров’я».
Розпитайте попередньо, про що, судячи з назви, в ньому йтиметься, кого або що можна назвати охоронцями здоров’я. Після перегляду попросіть дитину проговорити основні висновки, яких вони дійшли після перегляду мультфільму.
https://www.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog
3. Запропонуйте дитині поміркувати, що робить людину здоровою (режим, здорове харчування, прогулянки та ін.).
Повідомте, що дуже давно люди у бажанні мати відмінне здоров’я і красу вірили у надзвичайні сили різних предметів і намагалися здобути молодильні яблука, живильну воду та ін. . Так, у казці «Горбоконик» головному герою довелося зануритися у кип’яче молоко, зустрітися з велетнем-китом.
Обговоріть з дитиною – чи завжди зріст і вага є показниками здоров’я?
Розгляньте ілюстрацію М. Ларіна до казки «Горбоконик», з’ясуйте що на картині виглядає казковим, а що – реалістичним?
Запропонуйте намалювати кита (Альбом з художньо-творчої діяльності, частина ІІ, стор.24-25), змішуючи акварель з рідким милом. Проаналізуйте з дитино – який художній ефект дозволяє створити така художня техніка? Які кольори використано? (холодні)
4. Запропонуйте дитині виконати завдання №5, 6 у Книзі дошкільника, частина ІІІ, стор. 29-30.
5. Вивчіть разом з дитиною вірш про здоров’я за допомогою мнемотаблиці.
Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.