09.01.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Граємо в казку”. Підтема: ”Портрети улюблених казкових героїв”.

1. Запросіть дітей на перегляд мультфільму за казкою М. Дейнего “Дівчинка та зайці”.

Запитайте: що зробила дівчинка, щоб допомогти зайцям, чи вартими були її зусилля; як вона влаштувала так, щоб задовольнити і лисичку, і врятувати зайців. Коментуйте відповіді дітей, стимулюйте запитаннями до розмови.

2. У музично – руховій грі “Зайти і лисичка” зверніть увагу дітей на тому, що необхідно виразно відтворити рухами, жестами характери персонажів, – тоді вони будуть впізнаваними для глядачів. 

3. Сприймання і обговорення художнього твору (К. Лавро, ілюстрації до віршів Д. Павличка “Зайчикові вуха”, “Нічний гість”): Кого ти бачиш на ілюстрації? Що робить зайчик? Зайчику холодно чи тепло? Хто зігрів зайчика кожушком? Як ти думаєш, дівчинці наснився зайчик чи він приходив до неї на гостину?

4.Прочитайте дітям вірш “Нічний гість” і запитайте: – Що у вірші зробила дівчинка для зайчика? Запросить подумати: А щоб ти зробив для тваринок чи птахів, які зимують на дворі?

Хтось постукав уночі.

Швидко я знайшла ключі,

Відчинила, і до хати

Зайченя зайшло вухате.

Стало в кутику сумне,

Каже: «Заночуй мене!

Бо надворі завірюха

І мороз хапа за вуха!»

Батьків я взяла кожух,

Вкрила зайця з ніг до вух

І гадала, що гульвісу

Вранці одведу до лісу.

Встала рано, та дарма —

Зайченяти вже нема!

Чи запізно я збудилась,

Чи зайча мені приснилось?

5. Запросіть дітей намалювати різнобарвні сніжинки пензликом (гуаш). У цій вправі діти навчаться малювати кінчиком пензля перехресні лінії та плями усіх ворсом. У альбомі діти малюватимуть зайчика. Щоб намалювати хутро тваринки, слід вмочати пензлик у білу густу фарбу і тримаючи вертикально, ставити плями всім ворсом. Покажіть дітям, як  вмочати тонкий пензлик у білу та червону фарби і малювати плями на грудні пташки –  вийшов веселий снігур.

 

 

6. Дидактична гра “Впізнай твір” 

Мета: визначити чи розуміє дитина зміст прочитаного: пригадує повну назву, автора і зміст твору (за фрагментом, ілюстрацією); чи вміє висловлювати власне ставлення до твору, адекватно оцінює поведінку персонажів твору. 

   

7.  Гра драматизація 

 

Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *