09.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Як проявляється доброта та озлоблення”.

Завдання 1. Шановні батьки, запропонуйте дитині пограти в гру – імітацію  ” Гуси – гусенята”. Читайте вірш Г. Бойка, а дитина показує відповідні рухи:

Гуси – гусенята на ніжки

Одягли червоні панчішки

І пішли рядком до корита

Свіжої водиці попити.

Напились води гусенята,

Почали купатись, пірнати.

Гуси- гусенята сердиті:

Дуже близько дно у корита.

Завдання 2.

Покажіть дитині картину ” Мамо, мамо!”В. Корнєва, запропонуйте її опис.

Подивись, що намалював художник фарбами. Хто ці люди? Це мама і її синочок. Вони прийшли до яблуньки і назбирали в кошик смачних яблучок.

Біля хлопчика зображено козеня. Яким намальовано козенятко? Козеня маленьке, біленьке і з дзвоником на шиї.

Що робить козенятко? Козеня наставило ріжки на хлопчика. Хлопчик злякався: -Яке зле козеня! Він простягає ручки до мами і шукає захисту.

Мама ласкаво наставляє сина:- Козенятко не зле, воно сердиться, коли його дратують: хапають за ріжки і хвостик. Пригости козенятко яблучком і подружися з ним!

Добра – мама, розізлилося – козенятко.

Завдання для дитини:

-Покажи маму і хлопчика.

-Покажи, як козенятко наставляє ріжки на хлопчика.

-Заспокой хлопчика на картині – покажи, як би ти його обійняв.

-Допоможи хлопчику пригостити козенятко яблучками – проведи пальчиком від яблучок у кошику до козенятка.

Завдання 3.

    Запропонуйте дитині намалювати козенятко. ( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, стор.46.)

Щоб створити кізоньку, дитина  нехай спочатку вмочить  пальчик у фарбу білого кольору та густо нанесе плямки на зображення її тіла.

Потім треба вмочити пальчик у жовто- коричневу фарбу, нанести уже рідші плямки по мокрому білому, створюючи таким чином кізочці гарне ” хутро”.

Завдання 4.

 Влаштуйтесь з дитиною за столиком, розгляньте картинки з різними  виразами дитячих облич: усміхнених – сумних, добрих- злих.

Покажіть дитині, як за допомогою дзеркальця можна відтворити ці вирази облич, спонукайте дитину до подібних дій із дзеркальцем.

Позмагайтеся, хто краще відтворить емоцію.

Завдання 5.

 Запросіть дитину побудувати разом вежу, пропонуйте робити це з добрим серцем, придумати, як ця вежа слугуватиме маяком та орієнтиром  кораблям .

Потім попросіть дитину відвернутися , зруйнуйте будівлю. Розпитайте, який настрій викликало руйнування. Чому руйнування не можна назвати  доброю справою?        Наголосіть на тому, що злі дії, злий голос, злі думки,- будь – яке зло – руйнівне.

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка, сторінка 70.

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1. «Підберіть ПАРУ»

Мета: закріпити словник іменників за темою «Іграшки», вчити встановлювати подібність предмета з його зображенням на картинках, удосконалювати зорове сприйняття.

ОБЛАДНАННЯ: іграшки (м’яч, лялька, ведмедик і т.д.), предметні картинки із зображенням цих іграшок.

Розгляньте разом з дитиною іграшки та предметні картинки. Назвіть кожну з них. Попросіть дитину взяти в руки одну з картинок і знайти іграшку відповідну їй.

2. «ЧИМ ГРАЮТЬ І що вдягати».

МЕТА: закріпити в словнику дитини назви іграшок, предметів одягу, основних дій з ними.

ОБЛАДНАННЯ: предметні картинки із зображенням іграшок і предметів одягу.

Розкладіть на столі предметні картинки і запропонуйте дитині сказати, що на них зображено. Попросіть малюка показати і назвати предмети, з якими можна грати. Спонукаючи його відповідати фразою: «Я граю машиною». Потім попросіть дитину назвати предмети одягу та основна дія з ними: «Пальто надягають». В кінці гри підведіть підсумок: машиною, кубиком грають. Пальто, сорочка, шкарпетки, сукня надягають – це одяг.

3. «Що змінилося»

МЕТА: закріплювати в словнику дитини іменники з теми: «Іграшки», «Одяг», «Меблі» і т.д., сприяти розвитку уваги і короткочасної зорової пам’яті.

ОБЛАДНАННЯ: іграшки або предметні картинки по темі 5-7 штук.

Розставте або розкладіть на столі іграшки або предметні картинки і попросіть дитину назвати їх. Запропонуйте малюкові закрити очі і змініть розташування іграшок або картинок на столі. Розплющивши очі, дитина повинна відгадати, які іграшки або картинки переставив дорослий.

Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *