05.05.2022р.Реалізуємо освітні завдання за темою ” Життя лісу”, підтема “Хто в лісі найсильніший”.
Доброго дня, шановні батьки.
1.Сьогодні запрошуємо вас разом із дитиною вирішити, хто у лісі найсильніший?
Запросіть дитину погратися у гру “Дізнайся за оголошенням”. Дитина повинна відгадати тварину, яка залишила таке оголошення:
-Приходьте до мене в гості! Адреси не маю, бо свій будинок завжди ношу на собі.
-Друзі! Кому потрібні голки, звертатися до мене.
-Прошу розбудити мене на весні. Приходьте обов’язково з медом!
-Щось дуже нудно стало одному вити на місяць. Хто складе мені компанію?
-Тому, хто знайде мій хвіст, залиште його собі на память, я успішно відрощую новий!
2.Запропонуйте дитині розглянути ілюстрацію і назвати сильних та слабких тварин.
-Яких ще тварин ти б назвав(ла) сильними? Чому?
-Яких ти вважаєш слабкими? Чому?
-Яких маленьких тварин можна віднести до сильних? Чому?
-Чи може бути тварина навпаки велика, але слабка?
-Від чого залежить сила тварин?
-А у людей як?
-Для чого бути сильними тваринам? А людям?
Прочитайте дитині казку “Хто найсильніший?”
Посперечалися звірі, хто в лісі найсильніший.
– Я, бо найбільший, – сказав ведмідь.
– Ні, бо я спритніший, – сказав вовк.
Сперечалися, поки не прилетіла сова і сказала:
– Ведмідь, ти піднімеш десять ведмедей?
– Ні.
– А ти, вовче, теж ні? А мураха може підняти десять мурах.
Даремно сперечалися тільки.
3.Мовна гра “Що може бути сильним – слабким?”
Запропонуйте дитині позмагатися: хтось із вас буде називати все, що може бути сильним, а інший все, що може бути слабким.(вітер, силач, муха, червяк і т.д. ).
4.Перегляньте разом із дитиною уривок із мультфільму “Про найсильнішого силача”.
5. Запропонуйте дитині зліпити ведмедика (можливе використання елементів природного матеріалу).
Вихователі: Населевська Г.М., Істифєєва А.В.