01.04.2020 р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі”(підтема “Тварини навесні”)

Завдання І

Доброго ранку, шановні батьки та діти!

З Днем гумору вас, гарного настрою, щирих посмішок!

1.Сьогодні я запрошую вас познайомитися з новою темою «Звірі». Розглянемо підтему «Тварини навесні».

Цікаво, що ж відбувається в житті звірів на весні? А ось що!

 

Разом з усіма звірами, що були у сплячці прокинулась і маленька мишка.                                 Запитайте у малюка , що він знає про звичайну маленьку мишку?

  Розповідь про мишу для дітей

Миші – представники загону гризунів. Це найчисленніший загін серед ссавців. Майже чверть всіх видів гризунів – миші та щури. Всього існує близько 100 родів і більше 400 видів мишей . Деякі види мишей  відносяться до синантропних тварин, тобто до таких видів тварин, життя яких пов’язане з людиною і її будинком. Миші зустрічаються у всіх частинах світу, крім Антарктиди. Найбільше їх в Африці, тропічній та субтропічній Азії. На території України поширені три види мишей: хатня, польова і курганцева. Особливості будови мишей. Спосіб життя мишей. Будова тіла мишей прямо пов’язана з їх способом життя. Так як вони живуть в норах, то їх кінцівки пристосовані до риття. Головна відмінна риса гризунів – дві пари великих різців на верхній і нижній щелепах. Вони постійно ростуть – до 1 мм на добу і дуже гострі, тому що звірята їх сточують. Великі очі і вуха дозволяють добре орієнтуватися в нічний час – період, коли вони найбільш активні. Що їдять миші? У їжі вони невибагливі і практично всеїдні, хоча надають перевагу рослинній їжі. Легко переносять несприятливі умови. Тривалість життя мишей – 2-3 роки. Представники мишачих живуть великими сім’ями. Разом вони заготовляють їжу, облаштовують житло, виходжують потомство. Миші швидко розмножуються – самочка народжує 5-9 дитинчат кілька разів на рік.

Цікаві факти про мишей : Слони не бояться мишей, їх турбують їх швидкі рухи. Існує смугаста миша. На її спині чергуються жовті й коричневі смужки на спині. Тако є бананова. Цей звір добре лазить по чагарниках і будує сферичні гнізда. Африканська карликова миша – найменший гризун на планеті. Її розміри – 3-8 см в довжину, вага – 3-12 м  Навіть ручні миші піддаються дресируванню і виконують нескладні трюки з паличками, кубиками і кільцями.

Ось скільки цікавого ми дізналися про маленьку мишку.

Запропонуйте дитині пограти в дидактичну гру « З якої казки?»

 

 

В яких казочках дитина зустрічала мишку? Що робила мишка в казці?

2.Почитайте казочку М. Трайста «Казка про котика і мишку»

Одного разу Мишка Гришка, тягнучи за собою добрий шмат сала, попала прямо в лапи Котика Воркотика.

– Ой, яка я дуже рада, що зустріла вас, вельмишановний пане Воркотику! – ласкавим голосом промовила мишка.

– Чому ти рада, дурна мишко? – весело запитав Воркотик, радіючи такій здобичі з салом.

– Тому що якраз саме вас шукала, – збрехала мишка.

– Мене?.. – здивувався Воркотик. – Навіщо ти мене шукала?..

– Ой, бачите, Вельмишановний Пане Котику Воркотику, як ви й самі говорили, – я тільки дурна миша, – це правда! Всі миші дурні, бо такого ми роду, тому між нами таке безладдя, сварки та непорозуміння, бо нема кому нам пораду дати на те, чи інше діло, тому ми вирішили, щоб обрати вас за нашого царя. Ви будете над нами панувати, а ми за це вам будемо щоденно сплачувати податки: сиром, маслом, сметаною, салом, ковбасками й чим тільки зохоче, Ваша Величність.

Від почутого в котика Воркотика тільки слина покотилась.

– Ось, як бачите й самі, я вже принесла для вас шмат сала, а на вечерю принесемо вам силенну ковбаску…

Котик Воркотик осторопів від щастя, просто не знав, що відповісти…

– Мабуть, ви хочете подумати-поміркувати?.. – запитала хитро мишка.

– Що тут думати?.. Я згідний бути вашим царем! – крикнув не своїм голосом Котик Воркотик.

– Ой тоді я біжу сказати щасливу вістку всім мишкам, – сказала мишка і шубовснула в нірку-дірку, тільки хвостиком завертіла.

Відтоді Котик Воркотик стоїть та чекає біля мишачої нірки і раз у раз схиляє голову то в ліво, то вправо – слухає, чи мишка Гришка не несе йому податки, адже він над мишами цар.

Я впевнений, дорогі діти, що ви й самі його бачили багато разів у такій позиції.

Запитання до тексту:

  • Куди попала мишка? Що хотів зробити кіт?
  • – Як мишка перехитрила кота?

Якщо дитина втомилася зробіть фізкультхвилинку.

4.Запропонуйте зліпити мішку з пластичного матеріалу , нехай вигріється на сонечку після зимових холодів.

Працюючи над створенням образу мишки,  закріпіть у дитини навички ліплення різними способами  (відтягування, скачування, спющування), формуйте   вміння створювати художній образ,  стимулюйте творчі прояви у малюка, викликайте позитивні емоції від результатів спільної з батьками  роботи; виховуйте доброту та  любов до тварин.

Для роботи вам знадобиться: технологічна карта виготовлення мишки, набір пластичного матеріалу, дощечка , серветка. Відповідно до кроків технологічної карти створюємо образ мишки.         

Після закінчення роботи похваліть малюка за гарну роботу, помилуйтеся образом створеної мишки;  приводимо разом з малюком робоче місце в порядок. Ви молодці. Маленька мишка буде вдячна за можливість погрітися на сонечку.

5.Подбайте про здоров’я своєї родини ознайомившись з пам’яткою.

Вихователь: Гнойова Т. П.

Завдання 2.

Шановні батьки. Приділяйте більше увагу малюку та іграм разом.

Пропоную ігри на вибір.

Розвиваючі ігри (величина, форма, хто де живе, хто що їсть)

Велике-мале-середнє
Мета: вчити дітей підбирати зображення за величиною, розуміти поняття «великий-маленький-середній».
(Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки).
Гра №1
Троє ведмедиків – великий, маленький та середній – пішли погуляти у ліс. Допоможи їм повернутися додому – кожному у свій будиночок. У якому будиночку живе великий ведмедик? Маленький? Середній?
Гра №2
Троє песиків – великий, маленький та середній – дуже люблять гратися м’ячиками. Дай кожному песику такий м’яч, який йому підходить за величиною. Яким м’ячем буде гратися великий песик? Маленький? Середній?

 

Парні картинки
Мета: вчити дітей підбирати однакові зображення (вибір становить 2, 4, 6, 12 картинок), розширювати словник іменниками (за категоріями: іграшки, тварини, їжа).
(Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати).
Що намальовано на малюнках? Назви (покажи, де лялька (м’яч, киця…). Що це? Знайди таку саму і накрий.


Де чий будиночок
Мета: вивчати назви тварин, комах та їх жител, вчити співвідносити тварин із їх домівками, розвивати логічне мислення.
(Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки).
Тваринки заплуталися, і зовсім забули, де їхні домівки. Допоможи їм: підбери кожному його хатинку.


Хто що їсть
Мета: вивчати назви тварин та їх їжі, вчити співвідносити тварин із тим, чим вони харчуються, розвивати логічне мислення.
Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки.
До нас прийшли сумні тваринки. Вони голодні. Ось, скільки їжі у нас тут є. Давай нагодуємо тварин. Але пригостимо кожного тим, що він найбільше любить.

 
Вихователь: Істифєєва. А.В.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *