10.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Творимо красу – збільшуємо добро на землі” (підтема: Рукотворна краса”)
- Шановні батьки, зверніть увагу дитини на плакат «Житло» і запропонуйте виконати завдання за змістом зображеного:
– Знайти те, що робить помешкання затишним;
– Що можна назвати не лише корисним, а й красивим?
– Як можна згрупувати названі елементи?
Поясніть дитині, що прості посуд, одяг, меблі стають ще й прикрасою, якщо їх задекорувати, тобто прикрасити.
- Запросіть дитину прослухати вірш С. Жупанина «Оленчина вишивка»
А Оленка в нас рукодільниця,
хвалять всі її, хоч мала.
Скатерть вишила, блузку вишила,
мамі лагідно подала.
Мама тішиться*, тато тішиться,
бо світлиця в нас, як весна,
усміхається в ніжних вишивках,
вся заквітчана і ясна.
А на вишивках, мов на вишеньках,
спілі ягоди, хоч збирай!
А на вишивках дивні китиці —
квіту ніжного барвограй.
І проміниться та ще й міниться
скрізь на вишивках дивосвіт,
бо залишився на цих вишивках
рук Оленчиних теплий слід.
Після читання вірша попросіть дитину пригадати:
– Як автор описав вишивку, чому її можна назвати красивою?
– Що робить її особливо привабливою та цінною? (Те, що вишивка зроблена руками дівчинки)
– Що своїми руками створював ти?
- Запропонуйте дитині з картонної коробки власноруч зробити будиночок для ляльки й оздобити його декоративними елементами.
- Проведіть з дитиною розмову про природну та рукотворну красу.
Орієнтовні запитання до дитини:
- Яка краса вражає більше: народжена природою (морозні візерунки на вікнах; квіти; веселка тощо), чи створена людиною, завдяки зусиллям (все, чим користується людина в побуті)?
- Назви професії людей, які створюють рукотворну красу (художники, швачки, гончарі, теслярі тощо).
- Кімнатна рослина, яку вирощували люди – це рукотворна чи природна краса? Попросіть дитину аргументувати свою відповідь.
- Організуйте виконання дитиною завдань №7, 8 з «Книги дошкільника» ІІ частина, стор. 83
- Пошуково-дослідницька діяльність. Проведіть з дитиною простий дослід.
ВИХОВАТЕЛІ: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.