10.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Творимо красу – збільшуємо добро на землі” (підтема: Рукотворна краса”)

  1. Шановні батьки, зверніть увагу дитини на плакат «Житло» і запропонуйте виконати завдання за змістом зображеного:

– Знайти те, що робить помешкання затишним;

– Що можна назвати не лише корисним, а й красивим?

– Як можна згрупувати названі елементи?

Поясніть дитині, що прості посуд, одяг, меблі стають ще й прикрасою, якщо їх задекорувати, тобто прикрасити.

  1. Запросіть дитину прослухати вірш С. Жупанина «Оленчина вишивка»

А Оленка в нас рукодільниця,

хвалять всі її, хоч мала.

Скатерть вишила, блузку вишила,

мамі лагідно подала.

Мама тішиться*, тато тішиться,

бо світлиця в нас, як весна,

усміхається в ніжних вишивках,

вся заквітчана і ясна.

А на вишивках, мов на вишеньках,

спілі ягоди, хоч збирай!

А на вишивках дивні китиці —

квіту ніжного барвограй.

І проміниться та ще й міниться

скрізь на вишивках дивосвіт,

бо залишився на цих вишивках

рук Оленчиних теплий слід.

 

Після читання вірша попросіть дитину пригадати:

– Як автор описав вишивку, чому її можна назвати красивою?

– Що робить її особливо привабливою та цінною? (Те, що вишивка зроблена руками дівчинки)

– Що своїми руками створював ти?

  1. Запропонуйте дитині з картонної коробки власноруч зробити будиночок для ляльки й оздобити його декоративними елементами.                                                         
  2. Проведіть з дитиною розмову про природну та рукотворну красу.

Орієнтовні запитання до дитини:

  • Яка краса вражає більше: народжена природою (морозні візерунки на вікнах; квіти; веселка тощо), чи створена людиною, завдяки зусиллям (все, чим користується людина в побуті)?
  • Назви професії людей, які створюють рукотворну красу (художники, швачки, гончарі, теслярі тощо).
  • Кімнатна рослина, яку вирощували люди – це рукотворна чи природна краса? Попросіть дитину аргументувати свою відповідь.

  1. Організуйте виконання дитиною завдань №7, 8 з «Книги дошкільника» ІІ частина, стор. 83
  2. Пошуково-дослідницька діяльність. Проведіть з дитиною простий дослід.             

ВИХОВАТЕЛІ: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *