28.09.23. Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях” (підтема “У нас порядок – все на своїх місцях”)
1.Вправа «Граємо в парі».
Запропонуйте дитині пограти з рідними або друзями в гру: за сигналом утворити пару та виконати нескладне завдання. Наприклад: доторкнутись одне до одного долоньками, колінцями, ліктиками, створити образ метелика, сонечка, сніжинки.
2.Бесіда про суть поняття «пара».
Розкажіть дитині про те, що може існувати тільки в парі – дві фари, два колеса велосипеда, два ока. Дайте дитині завдання знайти в кімнаті, в інтернеті, уявити подвійні предмети.
3.Вправа «Підбери предмети».
Поясніть, що є предмети, що використовуються в парі, разом: віник і совок, крейда та дошка, голка та нитка, ножиці і гребінець. Запропонуйте дитині пограти в дидактичну гру “Підбери пару”. Нехай дитина підбере потрібні пари та пояснить свій вибір.
4.Гра «Кого не стало?»
Запропонуйте дитині пограти в гру з іграшками: дитина закриває очі, в ряді іграшок(5-8шт) «зникає одна, дитина повинна відгадати, кого не стало.
5.Міркування «Парний танок».
Передивіться відео українського народного парного танцю, обговоріть побачене.
Запропонуйте дитині поміркувати, чи можна назвати парний танок працею, нехай аргументує свою думку.
6.Творча робота «Незвичайний танок».
Викладіть перед дитиною різний матеріал: нитки, гудзики, вірьовочки, палички. Запропонуйте викласти зображення фігурок в парному танці. Допоможіть за потреби. Разом роздивіться, що вийшло та обговоріть роботу.
Перед кожним завданням та після нього обов’язково хваліть дитину та підбадьорюйте.
Підготувала вихователь Силка О.Д.