11.04.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Рух на дорозі”(підтема:”Машини,які допомагають”).

Доброго дня шановні батьки та діти.

1.На початку спілкування запросіть дитину роздивитися картинки з різними машинами та пристроями-помічниками з різних сфер діяльності людини (для будівництва, для пересування, для виготовлення товарів, побутові, спеціальні тощо).

Надайте можливість послухати вірш А . Василевського “Побутові прилади” перейшовши за посиланням:

Запитайте, які пристрої вона бачила власно або користувалася ними.

Перегляньте відео “Мої помічники” перейшовши за посиланням:

Запросіть дитину  створити рекламний текст презентації машини помічника. Надайте можливість  самостійно обрати машину-помічника (побутовий пристрій) для презентації. При цьому важливо вказати назву, призначення, зовнішній вигляд, користь та без пекові акценти користування машиною (наприклад: телевізор, соковижималка, газонокосилка, спікер, мікрофон) Питання до малюка: «Хто і для чого створює правила користування машинами?»
2. Запросіть дитину  опрацювати коректурну таблицю (завдання на знаходження, пояснення та групування предметів). Наприклад: Які прибори допомагають на кухні? Які допомагають у побуті? Скільки помічників що допомагають пізнавати світ? і т. д.

  1. Запропонуйте гру «Що для чого»
  2. Щоб пограти перейдіть за посиланням:
  3. https://www.youtube.com/watch?v=3pTt9B-cf-c
  4. Мета гри ознайомити з сучасними побутовими приладами; розширити уявлення про їх призначення, можливості використання; розширювати словник  та вправляти в мовленні.
    Дорослий демонструє  зображення машини-помічника та запитує : що це? для чого це? що робить ця машина? Хто нею користується? Що ще може це пристрій? Наприклад: електрична кавомолка – молоти каву / подрібнює/бариста, мама, тато (дорослі) / дрібнити цукор, вийде цукрова пудра, подрібнювати / молоти насіння чи крупу.
    Пропонуємо взяти для гри такі сучасні машини-помічники: зволожувач повітря, парогенератор для одягу,бутербродниця, мультиварка, блендер, електрична швейна машина, електронна книга та інші.
    Для підведення підсумків запросіть дитину до обговорення питання «Що буде, якщо використовувати машину-помічника не за призначенням?»
    7. Проведіть демонстрацію використання блендера.
  5. Покажіть дитині основні деталі, з яких він складається. Покроково поясніть правила техніки безпеки його використання. Підкресліть, що користуватись подібним приладдям дітям без дорослих категорично забороняється! Покажіть різні можливості блендера: швидкість, змішування, подрібню вання, збивання. Переваги даного пристрою легко визначити, якщо надати можливість дітям побачити виконання цих дій вручну та за допомогою блендера. Основні ознаки для порівняння це якість та швидкість.

Включіть для дитини цікаву машину-помічник – музичний центр.

Розкажіть про його якості (наявні та приховані), хто і коли створив вперше цей пристрій і як користуватися ним щоб він слугував довгий час. Твори для прослуховування дитина обере самостійно, тож надайте їй можливість висловити свої побажання та показати свої музичні уподобання. Слухайте музику разом та під час подальшої роботи з малюком.

  1. Організуйте конструювання найпопулярніших пристроїв-помічників (за вибором дитии) засобами конструкторів). Зверніть увагу дітей на виділення головної частини (допоміжної частини) машини-помічника.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *