11.10.2022р Реалізуємо освітні завдання за темою:”Бережи себе малюк”(підтема:”Врятуй себе сам”)

Завдання

Сьогодні малята та батьки я пропоную вам поговорити про світлофор.

Метою нашої розмови є закріплення знань дитини про світлофор і правил переходу вулиці через практичну діяльність. Вчити розуміти значення сигналів світлофора для збереження життя та здоров’я людини.

Пам’ятайте про власний приклад, адже маленькі діти завжди повторюють за дорослими, то використайте це на користь, нехай діти вчяться у вас тільки хорошим манерам.

Матусі чи татусі візьміть до рук улюблену іграшку усіх дітей, ведмедика та почніть розмову від його імені.

Скажіть малюкові, що ось це маленьке ведмежатко сказало  вам, що не може перейти дорогу тому, що на дорозі зламався світлофор. А вдома на нього чекає мама і дуже хвилюється за свого малюка. Ведмежатко дуже хоче додому. Давай допоможемо йому?

Почитайте віршовані рядки:

У світлофора три кольори, і для дорослих і для дітвори:

Ось засвітився червоний- стій! Через дорогу рушати не смій!

Жовтий засяяв- уважним будь.

Тільки зелений відкриє путь. Разом рушаєм я і ти-

Не світло зелене можна йти!

Запропонуйте дитині розказати ведмедику:

  • навіщо нам потрібен світлофор?
  • скільки сигнальних вогника є у світлофора ?
  • що означає кожен із них?

Червоне світло – найсуворіший, стій! Дороги далі немає, шлях для всіх закритий!

Жовте світло – попередження, чекай сигналу для руху.

Зелене світло – каже «Проходьте, шлях відкритий!»

Підсумуйте : Світлофор потрібен для порядку на дорогах, щоб люди і машини дотримувалися правил дорожнього руху.

Розгляньте разом з дитиною та ведмедиком зображення світлофора.

Подивіться уважно на світлофор, у нього основна частина -прямокутної форми, і на, ньому, розташовуються три основних сигналу. Які?

( Червоний, жовтий і зелений.)

  • Які за формою кольору світлофора? (круглі)

Запросіть дитину створити світлофор, щоб допомогти ведмедикові потрапити додому до мами, яка його чекає.

Для роботи вам знадобиться :  папір А4, прямокутник чорного кольору розміром 15 на 7 см. та 3 кружечки червоного, жовтого та зеленого кольорів.

Зверніть увагу дитини, що у неї на столі  тарілочка з готовими деталями світлофора це три різнокольорових кола і прямокутник, сам світлофор, який ще не працює. А щоб він запрацював, необхідно розкласти кола в правильній послідовності. Запитайте:

-Якого кольору перше коло? (Червоне)

– Якого кольору друге коло? (Жовте)

-Якого кольору третє кола. (Зелене)

Ти все відповів (ла) вірно.

А тепер за справу. Ти повинен будеш викласти на цей прямокутник кола світлофора, залишаючи між ними невеликі відстані. Запропонуйте  викласти зображення світлофора на прямокутнику .

Після закінчення роботи зверніть увагу малюка :- чи правильно горить твій світлофор?

Запропонуйте дитині нагадати ведмедикові на який же сигнал світлофора можна переходити дорогу та бути обережним.

Похваліть малюка за гарно виконану роботу та допомогу, яку він здійснив для ведмедика, щоб той щасливо повернувся до матусі.

Запропонуйте малюкові подивитися мультик «Азбука безпеки на дорозі ». Перегляд допоможе малюкові дізнатися про важливі правила поводження на дорозі.

https://youtu.be/GRHlTZTSb9g

Проведіть обговорення після перегляду.

  • Про що цікаве ти дізнався?
  • Чму потрібно дотримуватись правил при переході дороги?

Організуйте ігрову діяльність.

Дидактична гра з ПРАВИЛ дорожнього руху «Червоний і зелений»

Мета:
Вчити дітей встановлювати зв’язки між предметами та явищами, діяти за сигналом.
Матеріали до гри:
Два кружечки (зеленого і червоного кольору), машинка.
Хід гри:
Гра проводиться з однією дитиною. Дорослий бере два кружечки – червоний і зелений, – пропонує дитині взяти іграшку: машину і каже:
– Ти,  шофер, сам будеш керувати машиною. Коли я покажу зелений кружечок, машина може їхати. Ось так (показує). Коли побачиш червоний кружок, що машина повинна зупинитися.

Приємного спілкування з дитиною.

Вихователі: Гнойова Тетяна Павлівна,

Чорноусенко Марія Олексіївна.

Завдання для дітей з особливими освітніми проблемами.

1. Вправа «Який я сильний». Вправа для пальців рук: розчепірити пальці, стиснути кулак – розтиснути; з стиснутого кулака по черзі випрямляти пальці.

   

2. Вправа «Допоможи». Перекладати дрібні предмети (кульки) із однієї коробки в іншу. Зібрати розсипані на підлозі дрібні предмети в коробку.

Асистент вихователя: Анцибор К.К.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *