12.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ” Граємо у дворі” підтема “Безпечний двір”.

1. Після традиційних ранкових справ, проведіть ритуал зустрічі нового дня: 

Добре гратися надворі! (Стрибають) 

Добре вчитися у школі. (Піднімають руку) 

Добре плавати в ставку! (Імітують плавання) 

Добре те, що я живу! (На слово “я” руками показують на себе, потім підіймають руки вгору). 

Запитайте у дітей: як називається місце, де вони гуляють коло дому або у садочку (двір/ігровий майданчик). Запропонуйте дітям продовжити фразу “Коли я гуляю надворі, то ….” обговоріть результати.  

2.Перегляньте разом з дитиною картки з різними  місцями міста ( парк, двір, смітник, перехрестя). Оговоріть, у якому місці краще за все грати дітям; в які ігри можна грати у цьому місці, у які неприпустимо; яка очікує дітей  небезпека у цих місцях.

   

 

3.Запропонуйте дитині переглянути пізнавальний мультфільм

 ”Корисні підказки.  Безпечний двір”.

 

4. Розіграйте з дітьми сценки “Поведінка у дворі: дозволені та недозволені дії”. Спочатку вихователь показує дію та коментує (я вийшла на подвір’я та полізла на дерево; я вийшла на подвір’я та граюсь у пісочниці тощо). 

 

5. Складіть схему – підказку, що робити, якщо ти заблукав на вулиці:

 –до кого можна звернутися по допомогу;

– що необхідно повідомити про себе, про своїх близьких;

– обговоріть алгоритм дій;

-потренуйтесь з дитиною повідомляти таку інформацію.

 

6. Поясніть дітям, що завдати треба піклуватися про свою безпеку та оцінювати можна чи не можна робити те, що заманеться. Закріпіть знання за допомогою гри “Можна – не можна”.

-Можна гратися сірниками?

-Можна подати коробку із сірниками бабусі?

-Можна підняти з підлоги татову запальничку і покласти її на стіл?

-Можна брати ножа і чистити картоплю?

-Можна дітям мити картоплину під краном?

-Можна гратися ліками?

-Можна приймати ліки, які приписав лікар під наглядом дорослого?

Після кожної відповіді потрібно узагальнювати пояснення “Чому”, “Які наслідки”, “Кому користь”, “Кому шкода”, “В чому небезпека”. 

7. Обговоріть із дітьми послідовність практичних дій у небезпечних ситуаціях: порізала руку, розбила коліно, вкусив собака, наступив на цвях, записав очі засипав очі піску.

 

Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *