13.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Хай в серці живе доброта”.

Завдання 1. Шановні батьки, спонукайте дитину згадати, якими ласкавими словами називає дитину мама, як ласкаво звертається на ім’я. Запропонуйте  із різною інтонацією передати мамин голос.

Прочитайте вірш ” Загадка без кінця” Г. Вієру:

Який струмочок повсякчас
Співає ніжно коло нас?
Мамин голос.

А що солодке знаєш ти,

Чого в крамниці не знайти?

Мамині вуста.
Яке колосся золоте

Униз вершечками росте?

Мамині руки.
Які сніги постійно йдуть,

Які сніги не розтають?

Мамина сивина.
Які дві зірки, знаєш ти,

Завжди нам сяють з висоти?

Мамині очі.
Які поля з кінця в кінець

Зорали сльози навпростець?

Мамине лице.
А що широке, як земля,

Та не займа чужі поля?

Мамина душа!

Завдання 2.

Запропонуйте дитині обрати із казкових героїв добрих.

  

Дитина називає казку, з якої прийшов добрий герой, розказує, що доброго він робить. Важливо акцентувати увагу, що очікуючи добро, добро отримаєш.

Завдання 3.

Розіграйте з дитиною віршовані діалоги, заохочуйте до імітації дій, які згадуються у тексті вірша:

В лісі жив ведмідь – гультяй,

Знав єдине слово ” дай”:

-Дайте меду та малини!

-Дайте рибки та калини!

Дорікали звірі вслід:

– Ну й неввічливий ведмідь!

-Чи тобі завчити важко  чарівні слова: будь ласка?

Завдання 4.

Послухайте разом з дитиною звуки природи

Завдання 5.

Запропонуйте дитині зліпити з пластиліну жучка -сонечка.

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка стор.70-71

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1. ЗНАЙДИ, КОГО ЗАГАДАЛИ!

У грі разом із малюком можуть брати участь його улюблені іграшки. Дитину поставте або посадіть у центрі, а іграшки розмістіть навколо. Дитина повинна назвати іграшку, що знаходиться у зазначеному місці (іграшка знаходиться перед тобою, позаду тебе).

НАВЧАЄМО ОРІЄНТУВАТИСЯ У ПРОСТОРІ

Просторові уявлення дітей постійно розширюються і закріплюються у процесі різних видів діяльності. Завданням дорослих є навчити дітей орієнтуватися у спеціально створених просторових ситуаціях.

За допомогою дидактичних ігор і вправ діти опановують уміння визначати за допомогою слова положення того або іншого предмета. Наприклад, дорослий розставляє на столі іграшки і просить визначити, хто стоїть поряд із зайчиком; ліворуч від кішки, між якими тваринами знаходиться ведмедик.

Ефективними є вправи, в яких діти визначають своє положення серед навколишніх предметів, учаться пересуватися в заданому напрямі.

3. Знайдіть зайве на картинці

Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *