14.02.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Творимо красу-збільшуємо добро на землі”(підтема:”Краса рухів. Вчуся рухатися”.

Доброго дня шановні батьки та діти.

  1. Почніть своє спілкування з дитиною з ігрової вправи « Йога для здоров’я». Запропонуйте виконати декілька найпростіших вправ у супроводі музики для медитації. Після закінчення обговоріть з дітьми, як виконання вправ йоги допомагає відчути своє тіло. Перейдіть за посиланням:
  2. https://www.youtube.com/watch?v=I2Ou8ztGgJI
    2. Розкажіть дитині   про види спорту, які сприяють формуванню красивих рухів красивоï постаті. Спонукайте малюка  висловлюватися, ділитися враженнями, формулювати наміри засвоювати й використовувати красиві рухи.

  3. 3. Запропонуйте дитині  пригадати оповідання В. Драгунського «Дівчинка на кулі». Поцікавтеся, як вразили хлопчика граціозні рухи маленької еквілібристки. Нехай дитина  пригадає свої враження від сприймання краси рухів.
    4. Запропонуйте малюку виконати вправи в музичному супроводі з гімнастичними палицями та обручами. Дитина може повторювати рухи за вами щоб переглянкти комплекс вправ пейдіть за посиланням:
  4. https://www.youtube.com/watch?v=WULdlmKkpdA
    5. Щоб навчитися красивим рухам, поспостерігайте за рослинами у природі.

6 Завдання на увагу та розвиток дрібної моторики рук. Це просторовий диктант. *Знадобиться: простий олівець та думка. Дорослий диктує дитині слідуючі рухи по клітинках. Дитина виконує. Та креслить на папері в клітинку рисочки рахуючи клітинки за вказівкою.
Графічний диктант. Який малюнок утворився? Поставте олівець на червону крапочку. Рухаємося на 1 клітику вниз, 1 праворуч, 3 вниз, 1 праворуч, 1 вгору, 1 праворуч, 1 вниз, 1 праворуч, 3 вгору, 4 праворуч, 2 вниз 4 праворуч, 5 вгору, 4 ліворуч, 2 вниз. Здогадайся, що це та заверши малюнок.

8.Художньо-продуктивна діяльність: «Гілочки мімози»

Розгляньте художній  твір: Ірини Іванюк «Мімоза і крокуси» . Проведіть коротку бесіду: Запитання для бесіди: Що ти бачиш на цій картині? Які квіти ти впізнав? Якими кольорами зображено ці квіти? Що ти вiдчуваєш, коли дивишся на ці весняні крокуси і мімозу?

Квітка  жовто-золотистий,

Як курчатко, пухнастий.

Відразу в’яне від морозу

Наша ніжна … (мімоза) 

– Правильно, мімоза. І сьогодні я пропоную вам разом  намалювати яскраві, сонячні гілочки мімози.

Дайте малюку коротку інформацію про ці квіти.  Мімоза – це кущ, який квітує ранньою весною. Росте вона на Україні  лише в Криму, тому ,що там тепліше, ніж у нас.

Тепер розгляньте будову квітки. З чого складається гілочка мімози?  (із стебельця та маленьких квіточок, що схожі на кульки).  На що схожі квіточки мімози, які вони? (жовті пухнасті грудочки ….). Все вірно, вони як пухнасті жовті грудочки, схожі на маленькі сонечка, які немов потопають у зелені листя.

Пограйте з дитиною в мовленнєву гру «Скажи яка…?»

Запропонуйте дитині підібрати слова, якими можна  описати, охарактеризувати мімозу. ( дитина називає описові слова, наприклад: сонячна, тепла, запашна, духмяна, чарівна, чудова, красива, ніжна, лагідна, ласкава, жовта, як курчатко, пухнаста, м’якенька і т. д)

Отже,  сьогодні я пропоную вам разом (або самостійно дитині) створити малюнок – «Гілочки мімози» .

Для цього вам знадобиться : листок паперу А; олівець зеленого кольору,  фарба гуаш жовтого кольору, серветки .

Щоб виконати малюнок «Гілочка мімози», вам необхідно в першу чергу намалювати зеленим олівцем стебельце  (дивись зразок) .  Щоб воно  «не загубилося» , необхідно його добре навести, щоб колір його був яскравим . Потім починаємо створювати квіточки.

Ось так, у вас  вийшов чудовий малюнок , помилуйтесь з дитиною роботою, похваліть. Покажіть усім членам родини.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь : Тетяна ГНОЙОВА.

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *