30.04.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою «Рухи в природі» (підтема «Корисний раціон»)
1.Шановні батьки, почніть з ігрової ситуації «Вереда»
.
Запропонуйте дітям вмовити її поїсти. Але треба нагодувати вереду корисною їжею. Діти мають обрати відповідну картинку зі зображенням овоча чи фрукта та розповісти, що вони з цього приготують і чому це корисно та смачно. Завершіть гру думкою про те, що, на жаль, багато хто з дітей схожий на вереду. Запросіть дітей висловитися щодо важливості вживання корисної їжі. Поміркуйте, що саме діти можуть вживати зі зображеної на картинках їжі впродовж дня. Мотивуйте присвятити день вживанню здорової їжі.
2.Запросіть дітей оцінити свої дії щодо вживання корисної їжі. Якщо діти охоче й регулярно вживають овочі та фрукти, то нехай візьмуть зелений фломастер, якщо навпаки – червоний. Попросіть дітей поділитися досвідом родини щодо вживання овочів і фруктів.
3.Прочитайте дітям вірш В. Правоторової «Рецепт»
Узяла Настуся горщик,
Щоб зварити в ньому борщик.
До бабусі підбігає,
Для борщу рецепт питає.
А бабуся аж присіла:
Ти ж недавно борщик їла!
Ще й казала – дуже смачно.
Тож рецепт тобі цей нащо?
То варила ти, бабусю,
А тепер і я навчуся,
І мені потрібно знати,
Як цю страву готувати.
Посміхнулася бабуся
І погладила Настусю:
– Що ж, ходімо, буду вчити український борщ варити.
Після інсценування запропонуйте дітям відібрати з карток лише ті, які потрібні для приготування борщу.
4.«Мікрофон». Запросіть дітей пограти: нехай вони уявлять, що у них є можливість звернутися до всіх людей. Про корисність якої їжі вони б розповіли людству та як, у якому вигляді, 6 рекомендували їх вживати.
5. Запропонуйте дітям розглянути картину К. Дудник «Букет маків» і обговорити її.
Запитання для бесіди:
Що відбувається на картині? Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати? Що ще тут відбувається? Що ще можна сказати про цього персонажа? Що ще можна сказати про місце, де це відбувається?).
Попросіть дітей придумати історії за змістом картини – описати події, які передували зображеному на картині або могли б трапитися опісля.
Розкажіть дітям, що маки в нашій країні є символом краси і молодості (маки вплітають у віночки на голову), символом загиблих на війні (символізують краплі крові воїнів). Мак як рослина може бути корисною – з її насінням печуть смаколики, і водночас небезпечною – всі знають про снодійні властивості маку, який як ліки може використовуватися тільки під наглядом лікаря.
Підготувала Олена Іщенко