14.04.2020р. – Є ЧИМ ПИШАТИСЯ

1.Запросіть дітей пригадати літературних героїв чи героїв мультфільмів, які були б сором’язливими (Попелюшка), скромними чи хвастливими (Буратіно, Колобок, Принцеса). Уточніть, як саме діти розуміють значення цих понять. Попросіть дітей співвіднести ці характеристики із собою: яка з якостей притаманна саме їм. Зауважте , що кожній людині, хоч і не варто бути хвальком, але є чим пишатися, і тому є що розповісти про себе світові. Вислухайте варіанти дітей, щодо дій, якими можна пишатись.

2.Прочитайте оповідання О. Самаріної «На березі»

                                    «На березі» О. Самаріна

Йшли Юрко і Толя берегом ріки, розмовляли. «Раніше, під час війни, подвиг легко було звершити. Я б точно зміг» – сказав Юрко.

Не встиг Толя нічого відповісти, як пролунали відчайдушні крики по допомогу. Хлопчики помчали на заклик. Толя на бігу скинув сандалії, відкинув у бік сумку і, побачивши малюка, що борсався на стромовині, не вагаючись, кинувся у воду. Юра, розшарівшись, червоний, як рак, носився берегом, давав поради, переживав, жестикулював, закочував очі…

Тим часом Толя з останніх сил витяг на берег маленького невдаху-пловця, який гірко плакав від пережитого. Толі теж дісталося – ніяк не міг віддихатися. «От як це сталося, а якби не ми, якби ми не встигли вчасно», – без угаву торохтів Юрко.

Коли все було позаду, Юрко продовжив мрійливо міркувати про подвиги, що йому поки не вдалося звершити лише з випадковості.

Запитання до тексту:

Хто з хлопчиків справді виявився героєм?

Про кого можна сказати, що він хвалько?

Чи може допомогти хвалькуватість стати героєм? А скромність?

Як ви гадаєте, чи Юрка навчив чогось вчинок друга?

Що найбільше вразило у цій історії?

3.Виконайте з дітьми завдання №12 в Книзі дошкільника, а також завдання №13 з підготовки руки дитини до письма. Надайте можливість дітям виконати його повністю самостійно, без ваших інструкцій. Спонукайте дитину навідними запитаннями.

4.Пограйте в мовленнєві ігри

Мовленнєва гра: «Два — один»

Утворення з двох іменників нове слово

* Небо і схил — небосхил,

* ліс і смуга — лісосмуга,

* птах і ферма — птахоферма,

* лист і падати — листопад,

* хліб і робити — хлібороб,

* ліс і рубати — лісоруб,

* сніг і падати — снігопад.

Мовленнєва гра: « М´яч лови — слово-ознаку утвори»

Дорослий  називає іменник і кидає дитині м´яч. Дитина утворює від запропонованого слова прикметник і повертає м´яч .

* Весна — весняний,

* сонце — сонячний,

* береза — березовий,

* липа — липовий,

* дощ — дощовий.

Мовленнєва гра: «Великий — малий»

Добирання пестливих слів.

* Мама — матуся,

* ваза — вазочка,

* кіт — котик,

* сонце — сонечко,

* річка — річечка,

* курча — курчатко,

* береза — берізка,

* листок — листочок.

5.Наближається свято Великодня. Пропонуємо вивчити вірш напам’ять про писанку за допомогою мнемотаблиці.

6.Допитливим дошкільнятам.

За картинками складіть задачі.

Вихователь Іщенко Олена Миколаївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *