14.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “На човні морями-океанами” підтема “По морю навколо світу.”
1.Доброго ранку,шановні батьки і діти. Проведіть з дитиною міні-беседу і рухливу гру «Ми моряки». Проведіть коротку бесіду за сюжетними картинками про роботу моряків на кораблі. Хай дитина розкаже про форму моряків. Покажіть дитині рухи і потренуйтесь разом виконувати у великому колі (марширувати, тягнути канат, сидячи зєднувати руки і розкачуватися
із сторони в сторону, робити руками «хвилі” та ін.), а потім виконайте їх під музику. Запитайте, а хт0 годує моряків на кораблі? ( кок), поговоріть про його справи.
2. Покажіть дитині картину Л. Фейнінгер, «Веселка 2», поговоріть про неї.
Що ви бачите на картині? Вітрильників багато чи один? Яку форму нагадують вітрильники? Якого кольору вітрила? Навіщо люди використовують вітрила? Море спокійне чи бурхливе? Що знаходиться над морем? Покажіть рукою форму веселки. Хай дитина рухами руки покаже хвильки спокійного та бурхливого моря. Запитайте, у чому їх різниця. Попросіть намалювати різні морські хвилі у альбомі (вправа) фломастерами та восковими олівцями. Покажіть дитині, як вирізати трикутники різного розміру з кольорового паперу, згорнутого удвічі. Хай дитина зробить «вітрила» та морських мешканців з паперу бажаних кольорів і приклеїть їх у відповідні місця на зображенні моря. За бажанням можуть домалювати деталі (очка рибкам, щупальця медузам та ін)
3. Запросіть дітей до перегляду фрагментів із мультфільмів («Капітан Врунгель», «Чунга-Чанга» або інші з
обговоренням Запропонуйте відповісти на запитання. Чи може корабель пливти без капітана? Чи потрібна капітану команда? Чи може діяти команда без капітана? Що буде коли кожен буде робити на кораблі те, що захоче? Підсумуйте, команда на чолі з капітаном разом працюють на спільний результат.
Вихователь Валентина СКІДАН.