14.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Мрії і бажання”(підтема “Мрію – в дію!” І день) “

 

Доброго дня, шановні батьки!

1.Прочитайте  дитині віршовану історію «Домашній слон» Н.Сиротич

Домашній слон» 

Живе у моїй кімнаті папуга,

Є вже шиншила і свинка морська.

Якого потрібно ще мені друга?

Дуже я хочу купити слона.

Звісно, мама руками розводить:

-Хто ж слона у квартирі заводить?

Уже місяць вирішує тато:

-Де слона помістити у хаті?

І бабуся не може вгадати:

-Що смачненьке слону готувати?

А дідусь в Інтернеті читає:

-Все ж домашніх слонів не бу-ва-є..

От побачите – я не жартую:

Навесні диво-дім побудую!

Та такий величезний він буде,

Що помістяться слоники й люди.

В кожнім домі уже восени

Будуть жити домашні слони.

Розпитайте  в дитини  :

  • Які тварини вже є у героя цього вірша?
  • Чи реально завести слона у звичайній квартирі?
  • Що ти думаєш про таке бажання?
  • Як дорослі поставилися до такого бажання ?
  • Про що вони переживали?
  • Якби бажання про слона здійснилося, чим би бабуся годувала слона?
  • Де б його вигулював дідусь?
  • Яким могло б бути місце для слоника?

       Придумайте продовження історії.

2. Запропонуйте дитині графічний диктант по клітинках

3.Запропонуйте дитині створити малюнки манкою

Малювання манкою позитивно позначається на розвитку дрібної моторики пальчиків,тактильних відчуттів  дитини, сенсорики, мислення, фантазії, уявлення, мови. До того ж такий вид творчості діє заспокійливо на дитину.

У процесі малювання манку можна затискати в кулак, пересипати з долоньки на долоньку, малювати химерні візерунки пальчиками, долоньками . У дітей можуть вийти справжні картини з манної крупи: машини, дерева, сонечко, будиночки.. . Ось де проявляється фантазія дитини .

4.Пограйте з дитиною в мовленнєву гру

«Швидко слово називай – йому риму добирай»

Листок- колобок – пеньок…

Гілка- бджілка – сопілка….

 

Коса – проса- оса…

5.Проведіть дослід з дитиною,який демонструє рух дихання

Запропонуйте дитині взяти маленькі люстерка та подихати на них.

Люстерко запотіло тому, що тепле дихання рухалось в його сторону. Аналогічного висновку допоможуть дійти дихальні вправи з пір’їнками, паперовими вітрячками,мильними бульбашками, повітряними кульками тощо.

Проведіть бесіду про значення дихання для життя людини. Поясніть поняття «свіже повітря» та «чисте повітря».

Підготували вихователі: Зимовець Т.С., Шевчук Н.І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *