14.12.2023р.Реалізуємо освітні завдання за темою”Хочу і можу”(підтема”Гра – стратегія”Іграшкова крамниця”.

Доброго дня шановні батьки та діти.

Пропонуємо вам попрацювати над темою: Гра – стратегія  “Іграшкова крамниця”.    

1. Запропонуйте малюку  допомогти вам записати слово « іграшка» попросіть  розповісти про іграшки, які є у дитини (звідки вони узялися, як вона  грається з ними).Як слово «іграшка» пов’язана з грою? Що спочатку – іграшка чи гра? Спочатку беремо іграшку і придумуємо гру чи спочатку придумуємо гру, а потім добираємо іграшки? Чи все може стати  іграшкою? Скільки іграшок потрібно дитинi для щастя? Поміркуймо разом, знайдіть відповіді на ці запитання.

2 Дидактична вправа « Знайди іграшку за тінню» .

.

  1. Дидактична вправа «Якими предметами не можна гратися і чому?» Розгляньте з дитиною плакат та запропонуйте визначити предмети небезпечні для гри та відповісти : чому саме цим предметом не граються?

4.Перегляньте відео гру, яку пропонує вчитель – логопед В. Бурдієнко

« Магазин іграшок».

Зацікавте дитину пограти, створивши іграшкову крамницю та  запросити батьків відвідати її.  Будьте готовi пiдтримати ініціативу малюка, дати поради.

5. Завдання з «Книги дошкільника».  «Сторінка досягнень за темою» (с. 30). Вчимося об’єктивно оцінювати власну роботу.  Для роботи вам знадобляться олівці  зеленого та червоного кольорів.
Розгляньте сторінку разом з дитиною. Пригадайте, що ми робили за темою «Хочу і можу». Якщо потрібно, погортайте свою Книгу.
Заохотьте малюка позначити зеленою галочкою те, що йому вдалося зробити якнайкраще. Якщо є такі завдання, які дуже не  сподобалися дитині ,нехай вона  позначе їх червоним хрестиком. Слідкуйте за розмірковуваннями та діями малюка, дайте можливість висловитися .

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *