17.06.2022р Реалізуємо освітні завдання за темою “СХОДИНКИ : МОЇ ДОСЯГНЕННЯ ( підтема “ЗВЕРХУ ДОНИЗУ І НАВПАКИ”)

 

Доброго дня, шановні батьки!

1.Запропонуйте дитині послухати оповідання М.Носова “Сходи”

«Сходи» М. Носов

Одного разу Петрусь повертався з дитячого садка. У цей день він навчився рахувати до десяти. Дійшов він до свого будинку, а його молодша сестра Валя вже чекає біля воріт.

– А я вже рахувати вмію! – похвалився Петрусь. – У дитячому садку навчився. Ось дивись, як я зараз усі сходинки на сходах порахую.Стали вони підніматися по сходах, а Петрик голосно сходинки рахує:

– Одна, дві, три, чотири, п’ять …

– Ну, чого ж ти зупинився? – запитує Валя.

– Стривай, я забув, яка далі сходинка. Я зараз згадаю.

– Ну згадуй, – каже Валя. Стояли вони на сходах, стояли. Петрик каже: – Ні, я так не можу згадати. Нумо, краще почнемо спочатку.

Зійшли вони зі сходів вниз. Стали знову вгору підніматися.

– Одна, – говорить Петрусь, – дві, три, чотири, п’ять …

І знову зупинився.

– Знову забув? – запитує Валя.

– Забув! Як же це! Тільки що пам’ятав і раптом забув! Ну ж бо, ще спробуємо.

Знову спустилися зі сходів, і Петрик почав спочатку:

– Одна, дві, три, чотири, п’ять …

– Може бути, двадцять п’ять? – запитує Валя.

– Та ні! Тільки думати заважаєш! Ось бачиш, із-за тебе забув! Доведеться знову спочатку.

– Не хочу я спочатку! – каже Валя. – Що це таке? Те вгору, то вниз, то вгору, то вниз! У мене вже ноги болять.

– Не хочеш – не треба, – відповів Петрик. – А я не піду далі, поки не згадаю.

Валя пішла додому і каже мамі:

– Матусю, там Петрусь на сходах сходинки рахує: одна, дві, три, чотири, п’ять, а далі не пам’ятає.– А далі шість, – сказала матуся.

Валя побігла назад до сходів, а Петрик все сходинки рахує:

– Одна, дві, три, чотири, п’ять …

– Шість! – шепоче Валя. – Шість! Шість!

– Шість! – зрадів Петрусь і пішов далі. – Сім, вісім, девять, десять.

Добре, що сходи скінчилися, а то б він так і не дійшов до дому, бо навчився лише до десяти рахувати.

Проведіть бесіду з дитиною за запитаннями:

  • Що робив Петрик на сходах?
  • Чи добре хлопчик вміє лічити?
  • Хто його навчив лічити?
  • Скільки, на твою думку , Петрикові років? 

2.-Запропонуйте дитині полічити іграшки в ігровому куточку, книги, квіти на підвіконні і т.д.

3. Розгляньте малюнки сходiв

                 

 

4.Обговоріть  з дитиною  призначення сходів? (підійматися,спускатися, добиратися у важкодоступні місця).

З’ясуйте, де не можна обійтися без сходів?  (у багатоповерхівці, у  поїзді,  під  час ремонту, на кораблі, на ігровому майданчику.

Якими  бувають сходи за призначенням? ( пожежні, дитячі на дитмайданчику,спортивні,мотузкові сходи   на вітрильнику,у багатоповерхівках, на вулицях, Потьомкінські  сходи в Одесі).

За формою  ( прямі,гвинтові, з поворотами, драбина).

5.Проведіть ігри  ” Сходами пір року”, ” Сходинки днів  тижня”, де дитина зрозуміє, що сходинки розташовані одна за одною і  обов’язково  ідуть по черзі.

6.Виконайте завдання у Книзі дошкільника №3, 4(сторінка 40,41).

7.Робота з паличками

Гра з лічильними паличками «Вище-нижче». Запропонуйте дитині викласти з  паличок  сходи, обіграти їх  за  допомогою  маленьких  іграшок,  пояснити їх призначення.

Попрацюйте з паличками: хай дитина  викладе  ними різні предмети.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *