18.10.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою ” Домашні улюбленці нашого двору” підтема “Пташиний двір”.

1.Шановні батьки, запропонуйте дитині цікаву гімнастику з елементами ушу:

-походити як ведмедик – панда  на руках і ногах;

-постояти на широко розставлених ногах із півзігнутими колінами;

-поповзати як змія;

-щонайвище підстрибнути як мавпочка, яка хоче зірвати банан.

Розпитайте дитину : чи бачила вона яку зарядку роблять домашні тваринки і птахи у дворі?

 

2.Запросіть розглянути картину ” Українка з курчатами”

 О. Крутоголової.

Запитайте:

-Кого ти бачиш на картині?

-Що робить дівчинка?

– Кого ти ще помітив? Що роблять курчатка, а що – метелик?

-Їм весело чи сумно?

-Хто на картині більший, а хто менший?

-Із чого зроблений віночок у дівчинки?

3.Розпитайте у дитини про її гостювання у селі, про тварин і птахів, які там живуть.

Запропонуйте послухати голоси домашніх  птахів і тварин. Дайте дитині можливість висловитися про свій досвід зустрічі з ними.

4.Запропонуйте дитині допомогти мамам тваринам  знайти своїх дитинчат. Спонукайте правильно називати тварин.

5.Прочитайте дитині оповідання В. Сухомлинського ” Покинуте кошеня”.

Хтось виніс із хати маленьке сіре кошенятко й пустив його на дорогу. Сидить кошеня та й нявчить. Бо хоче додому, до матусі.

Проходять люди, дивляться на кошеня. Хто сумно хитає головою, хто сміється. Хто жаліє: бідне кошенятко, та й іде собі.

Настав вечір. Зайшло сонце. Страшно стало кошеняткові. Притулилося воно до куща та й сидить — тремтить.

Поверталась із школи маленька Наталочка. Чує — нявчить кошеня. Вона не сказала ні слова, а взяла кошеня й понесла додому. Пригорнулося кошенятко до дівчинки. Замуркотіло. Раде-радісіньке.

Запитайте:

-Як кошеня опинилось на дорозі?

-Як Наталочка пожаліла кошенятко?

 

6.Проведіть разом з дитиною цікавий  дослід з водою і предметами.

У прозору посудину, користуючись умовною міркою, опустіть  пісок, дрібні камінці, по 2-3 предмети однакової форми та об’єму, але з різного матеріалу (дерева, скла, пластмаси, паперу, тканини, воску), запропонуйте дитині пояснити поведінку цих предметів у воді.

Чому деякі з них плавають, інші тонуть, а окремі – розчиняються, змінюючи за6арвлення води?

 

7.Запропонуйте дитині зліпити пташку з пластиліну та сухого листя.

Підготувала  вихователь Трохимчук О.І.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

1. Гра «Маленька господиня» 

Мета гри – розвиток у дітей навичок самообслуговування, формування уміння слухати інструкцію (вказівку) і виконувати її. Використовуються іграшкові лялькові меблі, посуд. Дитині пропонується обставити кімнату. Дається одна вказівка, дитина її виконує. Після цього дається інша вказівка. Наприклад: «Поставити шафу, диван, стіл, стільці» і т.п. «Посади ляльку. Дай їй тарілку. Налий туди борщ. Погодуй її. Прибери посуд. Поклади ляльку спати» і т.п. (кожного разу виконується тільки одна дія). Цю гру можна використовувати і для розвитку мовлення. Дитина повинна розповідати про те, що вона робить. Наприклад: «Я саджу ляльку. Я даю їй тарілку. Наливаю їй борщ. Я годую ляльку.» і т.п.

2. Ігри із будівельним матеріалом

 Дитина будує за показом або по словесній інструкції. За показом. Дорослий кладе кубик. Дитина повинна зробити те ж саме. На цей кубик кладеться інший. Дитина виконує цю ж саму дію. По словесній інструкції. Дорослий мовою регулює дії дитини. «Візьми червоний кубик, біля нього постав такий же» і т.д. Деякі діти добре підпорядковують свої дії словесній регуляції і таким чином вчаться виконувати багато завдань. Діти  краще будують за показом, наслідуючи кожну дію.

3.  Дитина будує за зразком.
Цей вид діяльності більш складний.  Подається нескладний зразок і пропонується: «Побудуй таку ж саму лавку» («хатинку», «садок» і т.д.). Якщо дитина не може виконати завдання самостійно, слід їй в цьому допомогти.

Асистент вихователя: Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.