19.02.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Творимо красу – збільшуємо добро на землі.(підтема:”Бережу і примножую красу”)

Доброго дня шановні батьки та діти.
Запропонуйте малюку пограти: дитина має взяти одну картку (із набору із  зображенням квітів) назвати свою квітку  розповісти, якої пори року квітка розквітає. Потім  має розкласти їх по сезонах , вiдповідно до зображених квітів весняні, літні, осінні. Можливий такий варіант: дитина рухається під музику вільно, за сигналом зупиняється і присідає. Дорослий  називає квітку. Якщо вона весняна, то дитина піднімається, якщо літня або осіння – робить вигляд, що спить.

2. Запросіть дитину до тематичної бесіди. Що означає «берегти»? Навіщо берегти красу? Від кого і чого? Чому так говорять: «Ламати не будувати»? Що станеться зі світом, з людьми, якщо знищувати природу як джерело краси чи красу рукотворну (руйнувати, забруднювати, псувати)? Попросіть дитину уявити наслідки такого руйнування безпосередньо для себе, запитайте, що вона відчуває.

3. Послухайте відеозапис оповідання Г. Ткачук «Гойдалка під кленом». Перейшовши за посиланням:

 

По завершенні розпитайте: про які весняні справи дорослих йшлося в цьому оповіданні? Як так трапилося, що квіти було зіпсовано? Що, на вашу думку, відчував дідусь Марка, коли побачив розтрощені квіти? Що було б, якби дівчинка з батьком не виправили ситуацію? Пригадайте, як батько і дівчинка повернули красу. Що тепер відчувала дівчинка? Які думки у тебе виникли пiсля знайомства з цією історією?
4. Запропонуйте розглянути  квітку дельфініум, попередньо обговоріть характерні ознаки цієї квітки. З’ясуйте, у чому її схожість з дельфінчиком.


5. Запропонуйте малюку уважно послухати вальс квітів П. Чайковського і обговоріть враження й свої уявлення: які квіти танцювали, як собі їх уявила дитина. Щоб послухати перейдіть за посиланням:

  1. Розгляньте художній твір – скульптуру бронзової лисички на мармурі.

Пізнавальна розповідь: статуетка бронзової лисички на мармурі XX століття .Створена з матеріалів мармур (камінь) і бронзи (метал).

Запитання до бесіди: Що тут відбувається? Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати? Що ще тут відбувається? Що можна сказати про цього персонажа? Що можна сказати про місце, де це відбувається? Які художні матеріали використав майстер?

Запросіть малюка зліпити лисичку конструктивним способом з пластичного матеріалу.

Послідовність ліплення ви знайдете в відео ролику, перейшовши за посиланням:

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

Children planting spring flowers in sunny garden. Little boy and girl gardener plant hyacinth, daffodil, snowdrop in flower bed. Gardening tools and water can for kids. Family working in the backyard. 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *