27.04.2022 – Казка – гра

 

Завдання 1.

Шановні батьки, запропонуйте дитині уявити себе маленьким зайчиком, який вийшов погратися на сонячній галявинці. Попросіть  показати , як зайчик веселиться. Бавилось зайченя та й заблукало. А знайти свій рідний дім можна за допомогою руханки – промовлянки.

Зайченятко довгоноге,

Покажи мені дорогу!

Тупни правою ногою!

Тупни лівою ногою!

Ліву лапку підніми!

Праву лапку підніми!

Помахай усім, усім,

Знайдеш ти свій рідний дім!

Завдання 2.

Розгляньте з дітьми ілюстрацію (Кястутіс Каспаравічюс).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розкажіть казку про мишок.

У полі збудували собі хатку мишки з пеньочка. У хатці є кругленькі віконечка і двері – можна зайти всередину. Зовні хатки – сходинки, ганок і димар. От така собі хатка.

Мишки сіреньки, хвостики довгенькі. Ходить мама – мишка на поле, зернятка збирати, у кошик складати. А маленька мишка вдома лишається, на гойдалці катається і так розважається.

Прийшла мама ввечері, кличе мишенятко додому. Візьме мишенятко відеречко з водичкою, буде вмиватися і спати вкладатися. На маленькому ліжечку, на пуховій перинці спатиме до ранку мишенятко.

Зовні хатки – поле. Усередині хатки – живуть мишки.

Зверніть увагу дітей на ті об’єкти, що  знаходяться за межами «будиночка»  – покажіть їх. Щоб у дитини склалося уявлення про простір усередині хатки та за її межами – запропонуйте виконати ігрові дії.

–Покажи хатку, її віконця і двері. Що видно всередині хатки?

–Відшукай біля хатки мишок – маму і мишенятко.

–«Покатай» мишенятко на гойдалці – пальчиком вперед-назад.

–Покажи поле навколо хатки.

Завдання 3.

Запросіть дитину послухати вірш «Че-че-че» Віть Вітько

Че-че-че – через річку  міст.

А мені на плече сів собі дрізд.

На праве плече – че-че-че.

Ну то й що, що ти од мене вищий на зріст?

А мені в пазусі заховався дрізд – че-че-че!

Запитання:

-Чи боїться дрізд хлопчика?

-Чому не боїться?

-На яке плече сів хлопчикові дрізд?

Запропонуйте дитині вибрати серед іграшок тваринку і погратися з нею. Озвучуйте дитині, де знаходиться іграшка (на лівому плечі; вгорі- на голові; біля правого вушка тощо), а дитина повинна правильно розмістити її.

Завдання 4.

Виконайте завдання в Альбомі з художньо – творчої діяльності,  частина 2, сторінка 18.

Попросіть дитину обвести пальчиком мишок, а потім зробити це олівцем. Щоб мишки стали більш впізнаваними, хай дитина розфарбує їх вертикальними штрихами та домалює їм хвостики.

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 5.

Виконайте завдання в Книзі малюка на сторінці 52

Підготували вихователі:  Іщенко О.М., Трохимчук О.І.

 

Вправи для дітей з особливими освітніми потребами:

  1. Вправа «Швидко назви».
    показуємо дитині картинки і швидко їх прибираємо. Дитина повинна
    по пам’яті назвати, що бачив.
  2. “Знайди, що змінилося”.
    Перед дитиною кладеться 5-6 іграшок, вона повинна запам’ятати, як
    вони лежать, а потім закрити очі. В цей час 2 іграшки міняються
    місцями, потім дитина відкриває очі і повинна зрозуміти, що
    змінилося, та повернути іграшки на місця. Кількість змінюваних
    місцями іграшок збільшується, коли дитина може повністю відновити
    розташування всіх предметів.
  3. Вправа «Допоможи».
    Перекладати дрібні предмети (кульки) із однієї коробки в іншу. Зібрати
    розсипані на підлозі дрібні предмети в коробку.

 

Підготувала асистент вихователя: Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *