20.03.2020р.- “ТУРНІР ЗНАВЦІВ”

1.Шановні батьки, організуйте з дітьми інтелектуальне змагання.

– Чим схожі та різняться віник і гребінець?

– Як швидко остудити гарячу воду?

– Що існує, але не можна побачити?

– Чим різняться слова «думаю» і «знаю».

– Чи тварини мають знання?

– Що свідчить про те, що у тварин є знання?

– Чи свариться людина, коли вона сама?

– Очі в корови ближче до вух чи до хвоста?

– Чим схожі та чим різняться людина та лялька?

2.Пограйте в мовленнєву гру «Закінчи речення».

Потрібно добирати слова з протилежним значенням.

Мотузка товста, а нитка…(тонка).

Вугілля чорне, а сніг… (білий).

Сом риба велика, а карась… (мала).

Володя високий, а Сашко… (низький).

Ріпа солодка, а редька.. (гірка).

Груша солодка, а лимон…(кислий).

Ставок мілкий, а море… (глибоке).

3.Обговоріть з дітьми зміст картини Владислава Леонтовича «Юний дослідник»

Запитання. Що тут відбувається?

Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так вважати?

Що можна сказати про цю людину?

Що можна сказати про місце, де це відбувається?

Про що міг дізнатися хлопчик під час свого спостереження?

Яким інструментом скористався юний дослідник? 

4.Запропонуйте творче завдання. Дайте дитині аркуш паперу, розділений на 4 частини. Дорослий називає ознаку, а дитина повинна намалювати на одній із частин аркуша відповідь.

Варіанти запитань: а) що буває кругле (сонце, тарілка, яблуко, окуляри);

б) що тепле (погода, ковдра, шуба, хутро, светр);

в) що буває холодне (сніг, лід, дощ);

г) що буває зеленим (листя, трава, блуза, фарба).

Вихователь Іщенко Олена Миколаївна

5.Запропонуйте пограти дітям у гру «Мікрофон»: попросіть назвати чого в кімнаті багато, а чого мало. Можна ускладнити завдання: чого стає більше вранці чи ввечері, чи змінюється число у будні дні та вихідні.

6.Проведіть гру «Що змінилось?»: на столі розташуйте 5 дрібних предметів (наприклад: олівець, гумка, іграшка, листівка, ручка). Запропонуйте дітям закрити очі і в цей час поміняйте один предмет на інший або заберіть один предмет. Що змінилося?

7.Спостереження за грунтом.  Який грунт потрібний  для пшениці?

Мета: закріпити знання дітей про властивості грунту; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, логічне мислення.

Дорослий пропонує дітям узяти до рук суху грудочку землі та розглянути її.

Запитання до бесіди:

–         Якого вона кольору?

–         Яка на дотик?

–         Що з нею станеться, якщо її розім’яти?

Потім дорослий та діти розглядають грудку вологої землі, порівнюють її із сухою.

–         Як ви гадаєте, в який грунт необхідно сіяти зерна пшениці? Чому?

–         А що станеться з зернятами у сухому грунті ?

Потім можна посадити зернята пшениці в грунт і проводити спостереження за їх ростом.

8.Конструювання. Вправляйте дітей у складанні конверту за зразком.

Вихователь: Трохимчук Олена Іванівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *