21.11.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Дорослі та діти” підтема “Кожному- своє”.

1.Доброго ранку, шановні батьки. Запропонуйте дитині завдання-дослідження “Що кому належить”.

_ Чиї це речі?

-Що кому належить?

Отже, існують дорослі та дитячі речі.

-Чому дорослі не можуть займатися справами дітей і навпаки?

-Чиї справи важливіші?

-Чим займається мама ( тато, дідусь, бабуся, братик чи сестра) упродовж дня?-Розділіть предмети на три групи:

1) належать тільки дорослим;

2)належать тільки дітям;

3) можуть належати і дорослим і дітям.

2.Прочитайте дитині казку “Крапка-мама та Крапка-дочка”(Дональд Біссет)

– А тепер я малюватиму крапки.

І він намалював одну велику крапку велику та другу маленьку.

– Ти будеш Крапка-мама, – сказав він великій крапці. – А ти – Крапка-дочка, – сказав він маленькій.

Спочатку крапки були дуже задоволені.

– Добре бути крапками! – казали вони. – Куди краще, ніж якою-небудь шкарпеткою чи калякою-малякою.

– Не задавайтеся, будь ласка! – сказала Каляка – маляка, їхня сусідка. Подумаєш, якісь там Крапки. Сидіть і мовчіть!

Вони сиділи і мовчали, але потім Крапка-мама сказала:

– Побавитись би у щось!

– Хіба тобі належиться бавитись? – Здивувалася Крапка-дочка. – Ти ж велика. Мені можна грати, я маленька. А ти маєш працювати і взагалі займатися лише серйозними справами.

– А я не хочу! – сказала Крапка-мама, – Бавитися веселіше!

– Е ні, це не за правилами, – сказав Олівець і обвів велику крапку Колом, щоб вона нікуди не втекла.

Крапка-мама дуже розгнівалася.

“Як же мені вибратися з цього Кола? – подумала вона. – Може, заплакати?

І вона спробувала заплакати, але не зуміла вичавити ні сльозинки.

Сльозами горю не допоможеш, – сказало Коло. – Промокашка їх швидко висушить.

“А може, поговорити по-доброму з Колом? – подумала крапка. – Раптом воно мене випустить? Привітаюся з ним і скажу: “Доброго ранку, миле Коло! Як поживають у колі маленькі дуги? Чи всі здорові у колі вашої родини? А як Полярне Коло, йому вже краще?

Але навряд чи це допоможе”.

А в цей самий час Олівець вирішив: “Напишу я оповідання!”

І почав писати.

Маленькій крапочці він сказав:

– Встань, будь ласка, над цією паличкою «І». Ви, звичайно, знаєте, що в українській мові буква І пишеться з крапкою ось так: i.

Олівець написав паличку І, а крапка стрибнула на букву і вийшло i.

Прекрасно! – сказав Олівець і продовжував писати своє оповідання.

Він написав його до кінця, залишалося лише поставити крапку, але Олівець раптом зламався. І дуже засмутився.

– Не плач! – сказала Гумка. – Я зітру частину Кола, тоді Крапка зможе вийти з нього і стати в кінці твого оповідання.

– Це слушна думка! – зрадів Олівець. – Велике тобі спасибі, люба Гумочко.

І ось Гумка стерла частину Кола, крапка вийшла з нього і стала наприкінці оповідання, яке написав Олівець.

Ось і вся історія… Крапка

-Хто з точок дорослий?

-Чому крапці- матусі не можна гратися в різні ігри?

-В які дорослі ігри грають батьки дітей?

-Чи грають діти в ігри разом з батьками?

-Які чарівні слова хотіла промовити крапка- мама?

3.Проведіть гру “Слухняний олівець”( обвести контур точкових зображень)

4.Розгляньте картину ” Готується смачненьке” (М.Марльєр)

-Кого ви бачите на картині?

–Що роблять персонажі?

-Яку страву готує дівчинка?

-Щоб приготувати пиріжки, що потрібно зробити?

-Песик допомагає чи заважає дівчинці?

5.Пограйте у мовленнєву гру “Мовчанку” з елементами пантоміміки. Наприклад, показати жестами, мімікою, як мама в’яже на спицях.

Вихователь: Інна НІКОЛАЄНКО.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *