10.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Творимо красу – збільшуємо добро на землі” (підтема “Рукотворна краса”).
1. Розглядання картини «Житло».
Запропонуйте дитині виконати завдання за змістом зображеного:
-Назвіть предмети та їх призначення;
-Знайдіть те, що робить помешкання затишним;
-Знайдіть те, що можна назвати не лише корисним, а й красивим;
-Як можна згрупувати названі елементи?
2. Розгляньте з дитиною:
-прості посуд, меблі;
–прикрашені посуд, меблі;
-Порівняйте їх;
-Відмітьте, який посуд і меблі красивіший: простий чи прикрашений?
-Поясніть дитині, що прості посуд, меблі стають ще й прикрасою, якщо їх задекорувати, тобто прикрасити.
3. Бесіда «Природна та рукотворна краса».
-Розгляньте з дитиною картинки;
-Запропонуйте назвати зображене;
-Поясніть поняття: «природна краса», «рукотворна краса»;
-Запропонуйте дитині класифікувати зображене за цими поняттями;
-Поміркуйте разом з дитиною, яка краса вражає більше: народжена природою, чи створена людиною, завдяки зусиллям.
-Попросіть дитину назвати професії людей, які створюють рукотворну красу (художники, гончарі, скульптори тощо).
4. Розглядання картини.
–Запропонуйте дитині описати картину.
-Запитайте, чи кімнатні рослини, які вирощують люди, – це рукотворна чи природна краса?
-Попросіть аргументувати свою відповідь.
5. Прослуховування вірша С.Жупанина «Оленчині вишивки».
-Попросіть дитину пригадати:
– як автор описав вишивку;
-чому її можна назвати красивою;
-що робить її особливо привабливою та цінною (те, що вишивка зроблена руками дівчинки).
6. Організуйте виконання дітиною завдання №7 з «Книги дошкільника».
7. Виготовлення із картону ліжка для ляльки.
-Запропонуйте дитині з картонної коробки власноруч зробити ліжко для ляльки й оздобити його декоративними елементами.
За допомогою лінійки і олівця накресліть на аркуші картону прямокутники наступних розмірів: 13 × 30, 6.5 × 15 – 2 шт, 7 × 13 і 5 × 13.
В результаті у вас вийдуть заготовки для спинки, ноги, підстави ліжка і бічних частин. Для краси ви можете закруглити боковини. Після цього зробіть надрізи на деталях і приступайте до складання ліжка.
Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.