24.11.2023р.Реалізуємо освітні завдання за темою”Коло друзів”(підтема”Подарунок для друга”).
Доброго дня шановні батьки та діти.
Пропонуємо вам розглянути з малюком тему: «Подарунок для друга» та по можливості присвятити цей день безцінному спілкуванню з малюком та родиною.
1.Щоб зацікавити дитину та зняти напругу запропонуйте ігрову вправу «Подарунок», ви називаєте якусь тварину чи людину того чи іншого віку (професії), а дитина має швидко назвати, якому подарункові вони зраділи. Наприклад: порося – купці жолудів, тато-телефону, собачка – кісточці, мама- гарній книзі тощо.
- Органiзуйте полілог. Поміркуйте разом над тим, коли якась річ стає подарунком. За яких певних умов предмет стає подарунком для дівчинки чи хлопчика? Які речі вiдомi дитині, що стали подарунком? Чого не варто дарувати? Як правильно приймати подарунки? Кому дитина хотіла б зробити подарунок? Що може бути подарунком? Які правила дарування їй відомі? Порадьте дитині звернутися до бабусі із питаннями про найкращі подарунки, якi iй коли-небуть дарували?
- Запросіть малюка розглянути картину Н. Чакветадзе «Хлопчик з квітами».
- Проведіть бесіду за допомогою запитань: Що відбувається на картинi? Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати? Для кого хлопчик міг би приготувати букет? Про що він може думати? Що може відчувати?
- Зацікавте дитину художньо-продуктивною діяльністю. Запропонуйте зробити в подарунок другові листівку. Назвіть її «Листівка для друга». Для роботи вам знадобиться: (кольоровий картон, ножиці, клей ПВА, фломастери). Спонукайте дитину замислитися, чому цінні саме ті подарунки , які зроблені власноруч і від душі.
Покажіть, як скласти аркуш картону, щоб вийшла листівка, дайте можливість поміркувати, як створити зображення та домалювати фрагменти фломастерами. Під час творчої роботи радимо використовувати аудіоаписи музичних творів. Зверніть увагу дитини на те, як впливає темп і характер музики на настрій і зміст зображення.
Підказкою для створення листівки для вас стане перегляд відеоролику- «Подарунок у радість» і правила дарування . Щоб переглянути перейдіть за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=aR6YgAu6xkk
- Запросіть до себе бабусю та запропонуйте їй разом з онуком (онучкою) порадувати в вечері всю родину за сімейною вечерею смаколиками, які вони разом з дитиною приготують та прикрасять у продовж дня. Дайте можливість дитині проявити ініціативу і самостійність, пояснити бабусі, як саме вона збираються це робити.
- Присвятіть вечірню зустріч з рідними обміну приємними подарунками. Ви можете запропонувати об’єднатися дітям і дорослим у дві команди і домовитися, який виступ вони хочуть подарувати іншій команді. Інший варіант – об’єднуються діти з батьками (сiм’ями) і також придумують якийсь подарунок, обираючи тих, кому хотіли б його зробити. Після обговорення діти і батьки обмінюються подарунками (заспівати, затанцювати, подарувати усмішку і поцілунок тощо). Запросіть дітей і рідних подарувати собі радість: разом пограти і поспівати та за чашкою ароматного чаю скуштувати смаколики , що з великою любов’ю готували діти з бабусею для всієї родини. Звертайте увагу на те, яке задоволення дарує можливість зробити приємність іншим. Зібравшись разом із родичами у вечірнє коло, попросіть спочатку малюка, потім бабусь поділитися враженнями. Діти можуть розповісти про подарунки, які вони отримали і які дарували. Наголосіть на тому, що усмішка, добре слово, увага – це подарунок, для якого гроші не потрібні, але такі дарунки безцінні.
Бажаємо приємного спілкування.
Вихователь: Тетяна Гнойова.