16.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Дорога” підтема “Раз! Два! Весела хода”

Шановні батьки та діти, доброго ранку!

1.Продовжуємо знайомити дітей з правилами дорожнього руху.

Перегляньте разом з малюком повчальний відеоролик “Абетка дорожнього руху”.

 

2. Пропонуємо пограти разом з малюком в дидактичні ігри на закріплення дорожніх знаків.

Дидактичні ігри до теми «Правила дорожнього руху»

Дидактична гра «Наша вулиця»

 Мета: Закріплювати правила поведінки пішоходів і водіїв, розрізняти дорожні знаки.

Хід (1 варіант): з допомогою ляльок діти виконують завдання ведучого. Ось ляльки йдуть по тротуару, ось переходять дорогу по світлофора без нього, за допомогою регулювальника.

Хід (2 варіант): вихователь показує дорожні знаки. Діти пояснюють, що означає цей знак. Розігрується дорожня ситуація.

Дидактична гра «Перехрестя»

 Мета: Закріплювати правила дорожнього руху, знання дорожніх знаків.

Хід : ведучий – світлофор стоїть в центрі перехрестя. Інші діляться на 2 групи: автомобілі і пішоходи. Свисток світлофора: перехрестя оживає (йдуть пішоходи, рухається транспорт). Світлофор свистить і називає ім’я порушника. Порушники вибивають з гри. Перемагають ті, хто вміє ходити по вулиці.

Дидактична гра «Водії на старт»

 Мета: Закріплювати правила дорожнього руху, знання дорожніх знаків.

Хід : На столі або на підлозі будується вулиця. На ній дорожні знаки. Треба проїхати по вулиці, не порушуючи дорожніх знаків. Зустрівши на шляху знак, діти називають його і пояснюють, що він позначає. Регулювальник стежить за правильністю проходить траси.

Дидактична гра «Слухай – запам’ятовуй»

 Мета: Закріплювати правила дорожнього руху.

Хід : У ведучого жезл для регулювання дорожнього руху. Вихователь дає жезл комусь із дітей. У відповідь дитина називає який-небудь правило поведінки на дорозі (н-р: «не Можна переходити дорогу на червоне світло».) Жезл переходить іншому. Не повторяться. Можна називати дорожні знаки.

Дидактична гра «Спритний пішохід»

Мета: Закріплення кольорів світлофора та їх значення.

Хід : Пішоходи переходять дорогу. Перейти означає закинути м’яч в зелений сигнал світлофора (кошик, сітка).

Потрапив в червоний – не перейшов, вибуваєш. Потрапив в жовтий – можеш кинути м’яч ще раз.

Світлофор: вертикальна мішень з прорізаними круглими отворами, діаметр в 2 рази більше м’ячі.

Дидактична гра «Постав дорожній знак»

 Мета: Закріплення знання деяких дорожніх знаків.

Хід : Дітям пропонується на ігровому полі з зображенням доріг, пішохідних переходів, залізничного переїзду, адміністративних і житлових будівель, автостоянки, перехресть правильно розставити дорожні знаки. Наприклад: у школи – знак “Обережно, діти!”, у кафе – “Пункт харчування”.

Виграє той, хто швидше і правильно розставить всі знаки.

Дидактична гра «Я водій»

 Мета: Закріпити правила дорожнього руху, активізація словника, знання деяких дорожніх знаків.

Хід : 4 картки із зображенням бензоколонки, медпункту та ремонтної майстерні. Грають троє дітей. У кожного на стоянці своя “машина”. Кожен з них повинен, використовуючи дорожні знаки, доїхати до свого пункту призначення і пояснити, як він це зробив.

наприклад:” Я поїхав прямо, тут знак “Поворот ліворуч”, я поїхав ліворуч, а потім праворуч”. Дитина перераховує знаки, які були на дорогах.

Ускладнення: Дитина сам виставляє потрібні знаки.

Дидактична гра «Дві машинки»

 Мета: Закріплення правил дорожнього руху. Активізація словника: “за”, “перед”, “Близько” , “далеко”, “один за одним”, “вниз”, “вгору”.

Хід : Діти дивляться на картинку і поряд викладають кольорові машинки в тому ж положенні і розповідають: “Червона машинка їде близько за зеленою машинкою”, або “Червона машинка їде в гору” і т. д.

Ускладнення: діти самі придумують положення машин.

 3.Виконайте цікаву розминку разом з членами родини.

 

4.Образотворча діяльнісь – “Мій будиночок”

 

5. Дидактична гра

6.Розгляньте разом з малюком різноманітні види транспорту. Спробуйте створити розповідь про кожен з них.

Вихователі групи:

Істифєєва А.В., Населевська Г.М.

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *