25.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю – знаю” (підтема “Спостерігай, щоб знати”).

  1. Запросіть дитину помилуватися красою весняної природи. 

  З’ясуйте, як дитина розуміє поняття «спостерігати»?

Спостерігати – це те саме, що і розглядати?

Що роблять, коли спостерігають?

А коли розглядають щось?

2. Розглядання трьох картин Миколи Кримова, де один і той самий пейзаж зображено у різні пори дня – вранці, в обід та ввечері.

1)

 

 Запросіть дитину уважно розглянути три картини і знайти відмінності.

Запитайте дитину, яким чином вона визначила, що художник відтворив ранок, обідню пору, вечір.

Що саме дозволило це визначити?

Підведіть до висновку, що використані митцем фарби та їх відтінки створили різний зміст, незважаючи на те, що на картині один і той самий пейзаж.

2)

Запросіть дитину розглянути інші картини з однаковим зображенням у різні пори дня.

Попросіть знайти на них тіні.

Уточніть, від чого виникає тінь (на предмет падає сонце чи світло).

За наявності сонячної погоди підведіть дитину до підвіконня і поставте на нього високу посудинку чи інший предмет, щоб дитина помітила тінь, яка падає від предмета.

3. Вправа з кольоровими картками.

Запросіть дитину розглянути картки двох основних кольорів різних відтінків – від найтемнішого до найсвітлішого.

Завдання дитині:

-Назвати два основні кольори;

-Показати найтемніший, найсвітліший відтінок;

-Показати картку, яка викликає сумні емоції, а яка – радісні?

Повідомте дитині, що у Японії люди можуть розрізняти до 100 відтінків одного й того самого кольору.

4. Вправа на розвиток спостережливості.

Завдання дитині:

-Відшукати відмінності, знайти невідповідності у зображеннях предметів.

5. Вправи на орієнтування у просторі.

6. Робота в «Книзі дошкільника» (завдання №8, 9).

7. Малювання «Кульбабки».

Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *