25.10.2023р-Реалізуємо освітні завдання за темою “Правила для порядку в житті” (підтема “Правила для здоров՚я”)
1.Вправа «Сіамські близнюки» (поясніть про кого так говорять); з՚єднайтесь з дитиною долоньками і з цього моменту дійте як єдине ціле: виконайте рухи для рук, тулуба. По закінченні запросіть поділитись враженнями від спільної дії в парах.
2.Продекламуйте вірш «Правила для здоров՚я» Надії Красоткіної і попросіть дитину після уважного слухання, назвати правила, про які йшлося у вірші.
Будь розумниця, дитинко,
І здоров՚я бережи.
У кишені май хустинку
Й слів поганих не кажи.
Руки з милом мий щоденно
Після гри і до їди.
Та життя сприймай натхненно
Будь здоровою завжди!
Розпитайте, чи дитина дотримується цих правил.
3.Запросіть дитину зобразити в пантоміміці «Осіннє дерево» різні види дерев (клен, тополя, берізка, дуб, ялинка), різні стани і настрої дерева в різні періоди і за різної погоди (вітряно, дощить, сонячно, пташки співають, пташки відлетіли); що відчуває дерево у різну погоду – відтвори його стан рухами і жестами. Наприкінці розпитайте дитину, чому ці вправи можна вважати корисними для здоров՚я.
4.Запросіть дитину розглянути етапи розвитку рослини, обговорити зміни, що відбуваються. Доведіть до дітей, що все живе у природі (дерева та інші рослини) потребує догляду і піклування (коли дерево нищать- йому боляче, коли поливають і піклуються, люблять – воно дякує здоров՚ям і квітами чи плодами). Підведіть дітей до висновку, що здоров՚я людини залежить від здоров՚я природи й здорового оточення.
5.Запропонуйте дитині виконати завдання «Правила для здоров՚я»
6.Обговоріть з дитиною художній твір Юлії Садех «Щасливе дерево»
Питання. Що відбувається на картині?
Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?
Що ще відбувається на картині?
Уточніть, чи відчула б дитина, що дерево щасливе, якби була в засмученому, пригніченому стані.
7.Зауважте, що для здоров՚я душі корисно знаходитись серед краси чи самим творити красу. Тож запропонуйте дитині зробити виріб за допомогою осіннього листя, викладеного й наклеєного на кольоровий картон.
Підготувала вихователь Іщенко О.М.