27.03.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Весна” (підтема “Зелена веснонька”)

Ігри – один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього. У грі дитина розвивається фізично, у неї виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор здійснюється сенсорне виховання дітей, розвиваються  пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв’язку найпростіших явищ тощо). Він використовує гру як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам’яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку гру можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, в самостійній діяльності дітей.

А як використовувати ігри в домашніх умовах?

Пропоную вам матусі та татусі ігри на вибір

які можна провести на «кухні» під час приготування обіду.

Використовуючи гру при організації повсякденних домашніх справ можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого. Н-р, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з дитиною в такі ігри:

«Їстівне-неїстівне».

Правила гри: Дорослий називає різні предмети (н-р, картопля, ніж, виделка, торт, каструля і т. п.) дитина в свою чергу повинна відповідати «їстівне» або «неїстівне». Потім можна помінятися ролями.

Відгадуємо «Смачні» загадки.

В полі народився,

На заводі варився,

На столі розчинився.

Відповідь: Цукор

Маленьке, здобне

Колесо їстівне.

Я одна його не з’їм,

Розділю хлопцям всім.

Відповідь: Бублик

Дідусь сміється,

на ньому шубонька трясеться.

Відповідь: Кисіль

Холодок в пакеті

Їдять і дорослі і діти

Холодок, холодок,

Дай лизнути тебе разок!

Відповідь: Морозиво

В воді родиться, а води боїться.

Відповідь: Сіль

Наші поросятки зросли на грядці,

До сонечка бочком, хвостики гачком.

Ці поросятки грають з нами в хованки.

Відповідь: Огірки

«Колір, форма, розмір»

Правила гри: Батько пропонує дитині назвати продукти (предмети на кухні) певного кольору, форми, розміру.

«Відгадай»

Правила гри: Запропонуйте дитині відгадати предмет, описуваний вами, на задану тему. Потім хай спробує описати предмет дитина, а ви відгадуєте!

«Хто більше»

Правила гри: Спільно з дитиною виберіть тему гру (н-р: «Посуд») і по черзі називаєте посуд. Хто більше назвав, той і виграв!

«Назви лагідно»

Правила гри: Батько називає будь-яке слово, а дитина повинна назвати його ласкаво, н-р, моркву-морковочка, тарілка-тарілочка і т.д.

Дитина дуже рада хвилинам, подарованим їй батьками в грі. Спілкування в грі не буває безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких йому людей, тим більше взаємини, загальних інтересів, любові між ними в подальшому.

Фантазуйте і грайте на здоров’я!

Вихователь: Істифєєва. А.В.

 

Завдання   ІІ.

Доброго дня,  шановні татусі та матусі! З повагою до вас ваш вихователь .

Хочу нагадати вам, що виховання культурно-гігієнічних навичок у вашого малюка це запорука здоров’я. Привчайте дитину мити руки, доглядати за своїм зовнішнім виглядом. Під час карантину вчить дитину правильно мити руки.  (дивитись таблицю)

Обов’язковим є денний сон , який є корисним для зростання малюка. Після сну зробіть з дитиною  руханку  « Черешнева радість», щоб придати дитячому організму бадьорості.

 

 

  1. Запропонуйте малюку оглянути кімнатні рослини на вашому підвіконні, покажіть та назвіть їх. Запитайте : – Які рослини знає дитина? Чим вони йому подобаються? Прочитайте віршовані рядки:

Кімнатні квіти я люблю

То пещу їх ,то поливаю,

То з ними тихо говорю,

То їм пісні на сон співаю.

Вони всміхаються мені-

Вони –живі, красиві…

Дайте дитині лійку та дозвольте доглянути за рослинами, полити.

2.З метою виховання працьовитості , запропонуйте послухати твір В. Сухомлинського  «Втрачений день» та обговоріть його за запитаннями (дивись таблицю).

3.Для створення веселого настрою запропонуйте послухати українські народні пісні за вибором дитини.

4.Щоб розширити світогляд дитини розкажіть їй, що таке «епідемія» і чому не треба її боятися

(дивись таблицю). 

5.У вечірні години запропонуйте ігри на розвиток дрібної моторики рук з підручних матеріалів наприклад : нанизати на зубочистки ввіткнуті в мочалку кольорову соломку нарізану з коктейльних трубочок сортуючи по кольорах.

6.Ігри з конструктором «Лего» будуть, як корисними так і цікавими малюку ,запропонуйте створити «Зелене дерево» за зразком (дивись зразок).

Бажаю приємного спілкування з дитиною .

Вихователь: Гнойова Т. П.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *