27.05.2022 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Магазин” (підтема “Продавець-покупець”)

Доброго дня дітлахам і батькам!!!!

1. Запропонуйте дитині виконати розвивальне завдання.

У кулінарії багато страв з картоплі. Добрик любить їсти страви з картоплі. Допоможи йому з’ясувати, як картопелька з’являється у магазині. Утвори доріжку «Шлях картопельки до магазину».

2. Мріємо разом.

Покупки (шопінг) це завжди приємно і цікаво. Значно краще робити покупки, коли підготувався. Крім того, що треба знати що купити, ще треба знати, де краще це зробити. Познайомте дитину з різними типами (за способом придбання товарів) магазинів: магазин в магазині (кафе/кулінарія/видача Інтернет-замовлень), теле-магазин, магазин поштою, магазин прямих продажів; сервіс оголошень. Скористайтесь наочністю. Активізуйте досвід дітей (чи купувала ваша сім’я щось в таких магазинах?) Попросіть дитину поділитися цим досвідом. Помрійте разом, в який магазин ви хочете піти за покупками.

3. Пограйте з дитиною в гру «Я іду за покупками»

Правила гри:дитина отримує певну кількість іграшкових грошей у вигляді фішок. Запропонуйте зробити покупки, орієнтуючись на кількість фішок-грошей і домовляючись, що  придбаєте, якщо треба купити товари для малюка, старенької бабусі, на обід для сім’ї тощо.

4. Конструктор з пластиліну та зубочисток.

 

5. Прочитайте дитині казку «Багатий Зайчик» з подальшим обговоренням.

 Знайшов Зайчик серед лісу полянку, виорав нивку, зробив грядку і посадив капустинку. Пролітала повз грядки Сорока-вертлявка і запитала куцохвостого:
— А що це, Зайчику, буде?

— Знайшов я полянку, виорав нивку, зробив грядку, посадив капустинку. Виросте вона великою — стану я багатим.

Розсміялася Сорока:

— І справді ти нерозумний Зайчик. Хто, скажи, від однієї капустини багатим стане? Не можу я. Полечу, звірам і птахам розповім про те, який ти нерозумний Зайчик.

Полетіла Сорока, а Зайчик заходився капусту поливати. Поливав, доглядав, часу і сили не шкодував. І виросла капустина велика-преве-лика. Пішов Зайчик гостей скликати, щоб капустяним листям почастувати. Лосицю покликав з Лосеням, Козу з Козеням, та ще й звірів і тварин лісових багато.
Роздає всім по листочку і припрошує:

— Їжте, гості, всім вистачить.

— А чого ти, Зайчику, не їси? — запитує його дикий Веприк.
— Спочатку гості, а я вже потім, — відповів Зайчик. І знову почав всіх до капусти припрошувати.

Коли раптом знову з ясена Сорока-вертлявка застрекотіла:

— Ой, не можу! Ой, помру од сміху! Ви погляньте на цього нерозумного Зайчика! Ви подивіться, як він багатіє. Його гості капусту жують, а він тільки радіє з того. Ой, який багатий Зайчик!

— А я і насправді багатий, — сказав на те Зайчик. — Ще мама моя колись говорила: «Хто іншим дає, той багатим стає». Бачиш, Сороко, скільки у мене друзів? А друзі — то найбільше багатство.

Нічого було сказати Сороці-вертлявці. Замовкла вона і присоромлена полетіла геть.

Запитання до обговорення:

  • Про кого говорять «багатий»?
  • Чи можна мати гроші на покупки і не мати друзів?
  • Мати гроші і не мати здоров’я?

6.Пограйте з дитиною у гру «Чи все можна купити».

Перед початком гри розпитайте у дитини, чи все можна купити в магазині. Запропонуйте, якщо товар можна купити, дитина плесне у долоні; якщо ні, – сховає руки за спину. Варіанти: молоко? Хліб? Книги? Розум? Друзів? Ковбасу? Сонце? М’яч? Здоров’я? Печиво? Місяць? Прикраси? і т.д.

7. Запропонуйте дитині зробити копілку та оздобити її.

Для виготовлення копілки можна використати різний матеріал: картон, пластикові пляшки, коробки з-під молока та ін.

Визначте що і для чого будете збирати в цій копилці. Як варіант можна організувати «Копилку гарних вражень». Ввечері кожного дня визначати таке враження. Дорослий записує на кольоровому аркуші. А в кінці карантину їх прочитати і пригадати, що доброго і гарного відбулося у ці дні.

8.Робота з набором розвивальних завдань.

Картка № 90.

Вихователі групи: Чорноусенко М.О.,Істифєєва А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *