28.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Більше вміти!” підтема “На слово не вірю. Перевірю!”.
1. “Якою дорогою їде автомобіль” — приготуйте набір автодоріг в техніці кліпарту у формі цифру від 1 до 5 (до 7 — 8 — 9 у залежності від підготовленості дітей). Кожний гравець отримує маленьку машинку із прикріпленою скетчем числовою картиною з певною кількістю зображених коліс. Слід визначити, якою дорогою мусить рухатися автомобіль, орієнтуючись на кількість коліс на картці, вибрати дорогу для свого авто і про котити машинку кількість разів, і відповідно зображеним колесам на числові картинці.
2. “З ранку до ночі” — закріплення частин доби. В руках кругова модель частин доби із рухливою стрілкою. Ви показує пантоміми кою діяльність в певну частину доби, а діти на круговій моделі мусять встановити стрілку на відповідну частину доби. Можна грати навпаки: спочатку встановити стрілку, а потім пантомімікою зобразити діяльність.
3. “На слово не вірю — перевірю”. Організуйте дітей для практичних дослідів: приготуйте невеликий ящик з піском; дорослий – ведучий занурює у пісок кілька різних предметів/ іграшок. І звертаючись до дітей промовляє: “Я сховав у пісок 5 кубиків/ 3 олівці/ 1 білий кубик, 3 зелених і 1 червоний. Чи вірне має твердження — перевір”. Дитина мусить промовити ключову фразу: “На слово тобі не вірю — перевірю”.
4. Спонукаєте дітей обговорити картину (Ольга Харчук “Павич”) запитаннями: Це тварина чи птах? Як ви це визначили? Яких кольорів пір’ячко у птаха? Що ще ви помітили у Павича? Чи доводилося вам бачити такого птаха? Покажіть кілька хвилинний відеофрагмент з павичем. Запитайте у дітей чи знають вони, що павичи виголошують дуже голосні і неприємні звуки? Перед виконанням основної роботи, запропонуйте дітям по вправлятися у альбомі — намалювати кулачком “будиночки” равликів. Заздалегідь підготуйте посудинки з фарбою. Покажіть дітям, як у мочати кулачок у фарбу і ставити відбитки поверх тільця равликів. Щоб намалювати павичеві красиве віяло з пір’їн, покажіть дітям, як умочати долоньку у фарбу і ставити відбитки для утворення форми хвоста павича спочатку одним, а потім іншими кольорами. Потім діти декоруватимуть пір’їнки птаха — ставитиму відбитки пальчиком, у моченим у яскраву фарбу. Запросіть дітей розповісти про птаха все що вони знають або поділитися своїми враженнями від перегляду відеофрагмента з павичем.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО